Gå til innhold

Norske kvinners bæsjehull

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lukter ikke akkurat blomster av menn sine "bæsjehull" som du så elegant kaller det heller. 

Anonymkode: 0f133...474

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss
På 4.5.2017 den 13.11, AnonymBruker skrev:

Etter å ha bodd endel år i østen har jeg nå flyttet tilbake til Norge. Og dermed også da tilbake til norske kvinner. Etter endel ons har jeg nå sett en klar tendens at norske kvinners rumper lukter mer ille enn de fra østen. Der borte bruker de som sagt rumpevasker mens i Norge tørker man kun dritten vekk med dopapir. Flere som har lagt merke til dette?

Anonymkode: be0de...7c1

så tåpelig og umoden du er.typisk mann 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjehull?  Er du 4 år?

"Temaet" ditt er også omtrent på samme nivå.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2017 den 13.11, AnonymBruker skrev:

Etter å ha bodd endel år i østen har jeg nå flyttet tilbake til Norge. Og dermed også da tilbake til norske kvinner. Etter endel ons har jeg nå sett en klar tendens at norske kvinners rumper lukter mer ille enn de fra østen. Der borte bruker de som sagt rumpevasker mens i Norge tørker man kun dritten vekk med dopapir. Flere som har lagt merke til dette?

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
AnonymBruker skrev (På 4.5.2017 den 13.58):

Norske menns rumpehull er jo værre. De har jo ofte hår rundt hullet og når de tørker dritten med papir så henger det gjerne størknet bæsj i hårene.

Skulle bare mangle at menn barberer det bort. Jeg vokser min mann

Anonymkode: ad968...852

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske så enig. Jeg er gift men en kvinne fra midtøsten og kunne aldri gått tilbake til toalett uten en eller annen form for bide igjen. Å bare bruke dopapir er rett og slett ekkelt.

Anonymkode: 8b7ec...36d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.5.2017 den 13.11):

Nei. Vi som faktisk har hatt sex merker ikke noe til det. 

Anonymkode: 4fcfe...8ea

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Handler om at i de landa er det billigere med vann enn dopapir. De har ikke renseanlegg som her. De har generelt dårlige vann og sanitæranlegg. Her har vi råd til å kjøpe dasspapir.

Anonymkode: affac...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 69 er det ikke til å komme fra at nesa stanger mot rumpehullet. Det lukter ikke alltid blomster, men det er noe man må ta med på kjøpet for god livlig sex. 

Anonymkode: b23c0...484

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge har vi noe som kalles dusj. Og vi har mer og renere vann enn noen andre land i verden. I andre land dynkes dårlige lukter med parfyme, det er kvalmende.

Anonymkode: c793d...dfa

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 7.10):

I Norge har vi noe som kalles dusj. Og vi har mer og renere vann enn noen andre land i verden. I andre land dynkes dårlige lukter med parfyme, det er kvalmende.

Anonymkode: c793d...dfa

Så lenge en har såpe og vann er det bra nok

Anonymkode: ad968...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 23.04):

Tull. Handler om at i de landa er det billigere med vann enn dopapir. De har ikke renseanlegg som her. De har generelt dårlige vann og sanitæranlegg. Her har vi råd til å kjøpe dasspapir.

Anonymkode: affac...e80

Okey? Meningsløs kommentar. Hvorfor det brukes vann er vell ikke så viktig?

Anonymkode: 273e2...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.5.2017 den 13.11):

Med andre ord samme metode som dere norske menn i tillegg til at dere oftere beholder håret i røva enn damer.

Anonymkode: 885b9...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Erixon skrev (3 minutter siden):

Ingenting jeg har tenkt over da jeg kun puler hygieniske kvinner. 

En priviligert kar.

Anonymkode: 05733...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nyttig at denne 7 år gamle tråden dras opp igjen.

Anonymkode: 55f91...df0

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermale3000 skrev (7 minutter siden):

Om parkerings snø tråden ble slettet kan likefult denne slettes, heller denne faktisk..

Nei dette er et helårsfenomen. 

Det løses sikkert ved å innstalere nødvendig utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...