Gå til innhold

Turnoff hvis mannen hører på death metal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du treffer en flott mann, gjerne høyt utdannet og flott på det aller meste,  så finner du du ut at han liker death metal, eventuelt black metal. 

Ville det vært turnoff? 

Anonymkode: 8b9ad...29a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Turnoff betyr vel at man ikke finner vedkommende seksuelt attraktiv? Musikksmak har lite med sex å gjøre, så der hadde det ikke hatt mye å si.

Men det hadde vært en minus i boka ang. et forhold, fordi jeg ikke takler death metal i det hele tatt og dermed hadde mistrivdes om han hørte på det hjemme. 

Anonymkode: 2687c...13e

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet

Det skal godt gjøres å være så ensporet at man kun hører på black/death metal.

Jeg kan finne på å høre på mye rart som går langt utenfor metalsjangeren.

Mvh. die-hard metallskalle.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår bare ikke dette "fokuset" på å la én enkelt egenskap eller personlighetstrekk gjøre en person uaktuell for date/flørt/forhold. Er man virkelig så bortskjemt at man kan velge partner på et slikt detaljnivå så har man det faen meg godt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei guri skal man begynne å dumpe folk for hva slags musikk de hører på også nå? Personlig hater jeg death metal og syns det er bråkete og jævlig og klesstilen mange lyttere har er like jævlig (de ekstreme i lange lær frakker og naglebukser) men jeg hadde aldri dømt en ellers fin date ut fra hva han hørte på. Han kan godt få høre på death metal men hadde han hatt den klesstilen hadde det ikke passet for meg. 

Om vi skulle vært samboere på sikt kunne han ikke høre på det når jeg var hjemme uten headset men generelt er jeg mot musikk i hjemmet da det er min hvilesone siden vi blir proppet fulle med musikk overalt i butikker og offentlig rom ellers. 

Anonymkode: f9e14...d63

Skrevet

Et klart pluss hos meg 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si det har mye å si hvilken musikksjanger en mann liker. Et pluss om man liker noenlunde det samme så man kan gå på konserter sammen men det er ikke noe som pårvirker et valg av partner på noen måte :) 

Anonymkode: 7b676...3be

• Liker 1
Gjest 123Sol
Skrevet (endret)

Nei, en musikksjanger gjør ikke at en mann er turnoff for meg :ler:

Endret av 123Sol
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Jeg forstår bare ikke dette "fokuset" på å la én enkelt egenskap eller personlighetstrekk gjøre en person uaktuell for date/flørt/forhold. Er man virkelig så bortskjemt at man kan velge partner på et slikt detaljnivå så har man det faen meg godt.

Enig. Musikksmak og sånne pirketing som hårfarge, skjev tann, stygg bil eller lignende har ikke noe å si. Men mer alvorlige ting som motsatt politisk ståsted eller moral man virkelig ikke kan forenes med kan ene og alene være en dealbreaker, og det må vel være forståelig. 

Anonymkode: f9e14...d63

• Liker 3
Gjest padawan
Skrevet

Gawd. Hvor mange slike tråder som er skapt av verdens mest usikre mennesker skal man ha?

Skrevet

Hadde ikke vært det for meg, men hører på diverse metal selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min elsker å høre på metal i blant. Men han hører også like gjerne på Pavarotti. Så han har en musikksmak som spenner seg over et vidt spekter.

Anonymkode: db992...a98

Gjest +LillePersille+
Skrevet

Nei hvorfor det? Selv om man har forskjellige interesser så behøver ikke det være dealbreaker så lenge man respekterer hverandre.

Skrevet

Det som er turnoff er at du er så usikker

Skrevet
På 5/4/2017 den 12.20, AnonymBruker skrev:

Du treffer en flott mann, gjerne høyt utdannet og flott på det aller meste,  så finner du du ut at han liker death metal, eventuelt black metal. 

Ville det vært turnoff? 

Anonymkode: 8b9ad...29a

Nei, danseband ville derimot ha blitt en utfordring, haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...