Gjest lipgloss Skrevet 5. mai 2017 #21 Skrevet 5. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er underliv såpe for menn, den heter Mann. Ellers så virker det litt som om først når du suger han, at du opplever en smak av han, det er vel ikke så stor forskjell om en suger på pikken eller bizepsen hans eller kysser han på magen. Det kan være bitte bitte bitte litt smøremiddel (precum som folk sier her inne) som kommer fra hans penis, det smaker nesten som sæd. Det er klart du kan reagere, men det er ikke så lett å vite om du faktisk får litt vondt i magen etterpå fordi du føler du fortsatt har hans smak i munnen eller motsatt. Det er noen som reagerer bare ved å suge han uten å suge til han kommer. Du får vær noe dager uten, til du føler deg fin. Så kan du gjør en test kansje bare ved å gi han et enkelt kyss på pikken. Og kjenne om du føler noe negativt dagen etter. Så kansje bitte litt mer en annen gang. Forstår jo at du har lyst da. Anonymkode: 621a3...290 vel det vil være forskjell på å suge på penis og bicepsen 😂😂😂kjønn smaker kjønn uannsett hvor mye du vasker det.Graden av hvor mye kjønn det smaker vil variere fra person til person,men vil påstå at ville aldri kunne lurt meg til å tro jeg smskte på en skulder eller biceps visst jeg hadde en kuk i munnen😂😂 Når det gjelder precum så smaker det ikke sæd i det heletatt,ikke er det sæd eller sædvæske heller så hvor du får dette fra vet ikke jeg,det kan forekomme at det er sædceller i precum men det er ikke disse som skaper det sære lukten eller smaken av sæd,det er sædvæske. Nå kan det også være sædvæske o precum men den er så ubetydelig liten at en vil ikke sette smak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå