AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Hei! Jeg er veldig fersk når det gjelder sex, og lurer på en ting... Vi har hatt sex to gangen, jeg sugde han begge gangene. Smaken var ikke ekkel, men vil ikke kalle den gode heller. Litt sånn som når man er i et selskap og de serverer en kake du ikke er glad i, men føler du må spise litt likevel. Nå etterpå er jeg skikkelig uvel i magen. Kjenner denne smaken i munnen når jeg tenker på det, uansett hvor godt jeg har pusset tenner og skylt. Er det normalt? Mulig det bare er jeg som tydeligvis ikke liker å suge, men flere som har det slik? Anonymkode: 53751...8cc
boblevann Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Nei du er slett ikke alene om dette det er veldig mange som ikke liker å suge! Tips: drikk et glass cola like etterpå. Da forsvinner "ettersmaken" 👍🏼 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Husk at det er lov å be han dusje og vaske seg grundig først. Anonymkode: 3e68c...981 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 9 minutter siden, boblevann skrev: Nei du er slett ikke alene om dette det er veldig mange som ikke liker å suge! Tips: drikk et glass cola like etterpå. Da forsvinner "ettersmaken" 👍🏼 Takker for tips! Anonymkode: 53751...8cc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husk at det er lov å be han dusje og vaske seg grundig først. Anonymkode: 3e68c...981 Ja, han er ren. Det er ikke noen vond gammel-svette smak, sånn sett. Den faller bare ikke i smak hos meg og gjør meg derfor litt uvel. Anonymkode: 53751...8cc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 Den verste smaken synes jeg ofte er mitt eget spytt. Fordi jeg får det rundt munnen når jeg suger, og dermed lukter/smaker jeg "munn". Noen dager etterpå går det over, når jeg slutter å "lukte etter" det. Anonymkode: 5c672...766
Rotemor Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 Noen menn liker jeg å suge, andre ikke. Det har mye med lukten og smaken av de å gjøre. Enkelte menn brekker jeg meg av. Spesielt sædlukten. Jeg reagerer helt spontant og klarer ikke styre det. Andre menn elsker jeg å suge....Merkelig greie, men det er altså individuelt for meg. 1
Gjest flaggermuskongen Skrevet 4. mai 2017 #9 Skrevet 4. mai 2017 Så ikke sug han da vel? Ingen krise.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #10 Skrevet 4. mai 2017 25 minutter siden, flaggermuskongen skrev: Så ikke sug han da vel? Ingen krise. Nei, det er ingen krise Men føler jeg vil gi noe tilbake. Han slikker meg vel og lenge, og han nyter det (sier han) når jeg suger han.. Anonymkode: 53751...8cc
Gjest flaggermuskongen Skrevet 4. mai 2017 #11 Skrevet 4. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det er ingen krise Men føler jeg vil gi noe tilbake. Han slikker meg vel og lenge, og han nyter det (sier han) når jeg suger han.. Anonymkode: 53751...8cc Good girl. Men ja, prøv cola du. Men husk at det aldri er noe tvang da, men så lenge det kun er ettersmaken som er ubehaget, så tror jeg kanskje du kan leve med det. Kanskje du til og med venner deg til smaken?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #12 Skrevet 4. mai 2017 Liker virkelig ikke å suge selv så da avstår jeg rett og slett. Aldri gjør noe du ikke er komfortabel med, og bare det å få en tynn tannbørste i halsen eller at sjokladebiten treffer litt feil sted på tungen er jo kjempe ubehagelig og kan føre til at man brekker seg og spyr så er det helt naturlig at en penis som atpåtil smaker, ja penis, ikke er godt å ha i munnen heller. Anonymkode: abbc7...8ec
SlemUlv Skrevet 4. mai 2017 #13 Skrevet 4. mai 2017 Kan hende han drikker for lite vann. Det man putter i munnen setter smak på sæden.
cmd Skrevet 5. mai 2017 #14 Skrevet 5. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det normalt? Mulig det bare er jeg som tydeligvis ikke liker å suge, men flere som har det slik? Det kan være pga dette er noe nytt for deg. Og du sugde ham bare for at du ville prøve, eller det er en del av sex? Så når du skal suge ham neste gang, nyt det. Ikke tenk at dette må du gjøre fordi det er en del av sex. Du må like det du gjør. Be ham spise mye frukt (ananas, eple, banan). Jeg leste på artikkel om at sæden smaker godt når mannfolk spiser mye frukt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #15 Skrevet 5. mai 2017 Jeg liker heller ikke å suge. Jeg gjør det utelukkende av en slags plikt, fordi han forventer og ønsker det så intenst. Jeg synes det smaker og lukter "dritt" (ikke bokstavelig), enda han just har vasket seg grundig... Sæden er enda verre. Brekker meg nærmest bare ved tanken... Kanskje den fruktidèen er noe jeg skal bringe videre. Anonymkode: 2c65c...179
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #16 Skrevet 5. mai 2017 Snakker vi om sædsmaken? Altså at han sprutet i munnen din? For det er bare ekkelt som smaker høgg lenge etterpå. Om du bare tenker på smaken av kuken, selve kjønnet så blir det noe annet. Anonymkode: 325af...448
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #17 Skrevet 5. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakker vi om sædsmaken? Altså at han sprutet i munnen din? For det er bare ekkelt som smaker høgg lenge etterpå. Om du bare tenker på smaken av kuken, selve kjønnet så blir det noe annet. Anonymkode: 325af...448 TS her. Ikke sædsmaken, nei. Bare smaken av selve penis. Anonymkode: 53751...8cc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #18 Skrevet 5. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ikke sædsmaken, nei. Bare smaken av selve penis. Anonymkode: 53751...8cc Det er underliv såpe for menn, den heter Mann. Ellers så virker det litt som om først når du suger han, at du opplever en smak av han, det er vel ikke så stor forskjell om en suger på pikken eller bizepsen hans eller kysser han på magen. Det kan være bitte bitte bitte litt smøremiddel (precum som folk sier her inne) som kommer fra hans penis, det smaker nesten som sæd. Det er klart du kan reagere, men det er ikke så lett å vite om du faktisk får litt vondt i magen etterpå fordi du føler du fortsatt har hans smak i munnen eller motsatt. Det er noen som reagerer bare ved å suge han uten å suge til han kommer. Du får vær noe dager uten, til du føler deg fin. Så kan du gjør en test kansje bare ved å gi han et enkelt kyss på pikken. Og kjenne om du føler noe negativt dagen etter. Så kansje bitte litt mer en annen gang. Forstår jo at du har lyst da. Anonymkode: 621a3...290
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #19 Skrevet 5. mai 2017 Er du forelsket i han, TS? For meg har det mye å si. Suger jeg en mann jeg ikke har følelser for så blir jeg litt kvalm av det. Er jeg forelsket i han så elsker jeg det. Anonymkode: 93184...8a8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #20 Skrevet 5. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du forelsket i han, TS? For meg har det mye å si. Suger jeg en mann jeg ikke har følelser for så blir jeg litt kvalm av det. Er jeg forelsket i han så elsker jeg det. Anonymkode: 93184...8a8 TS her. Er ikke forelsket nei.. Anonymkode: 53751...8cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå