Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått angst av folkehøgskolen, og jeg har dessverre fått veldig høyt fravær nå. Jeg trives svært lite, vet ikke hva jeg skal gjøre nå? Jeg merker at jeg har blitt veldig avhengig av folk her pga miljøet som er så dårlig og gjengete. Ikke at jeg bidrar til bedre miljø med fraværet mitt, men jeg trives virkelig ikke. Jeg har opplevd veldig mye drama, og har vært mye borte pga dette. Jeg er blitt utmattet, og gleder meg veldig til å slutte. Frister ikke veldig å være på avslutningen heller pga fraværet mitt. Jeg vil gjerne få de to studiepoengene, men de får jeg neppe. Er det vits å være på avslutningen da? så lenge jeg får omgjort stipendet mitt så bryr jeg meg ikke så mye, det burde bare si litt? Jeg fikk legeerklæring av legen da jeg var borte, men jeg får ikke slettet dette fordi jeg må ha vært kronisk syk over lang tid? noe som ikke gir mening for meg, man kan jo ha hatt en dårlig periode, noe jeg har. Jeg har fortalt læreren min dette også, så forstår ikke hvorfor ikke det kan bli sletta? Jeg får det bare som gyldig, men likevel?? plis tips.

Anonymkode: 264be...695

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en prat med rektor/skoleinspektør/rådgiver eller en lærer du stoler på. Er det lenge igjen av skoleåret? Hvis du ikke får godkjent året hadde jeg bare dratt med en gang om jeg var deg, for lånekassen kommer nok ikke til å omgjøre deler av lånet til stipend uansett, men du må også gi beskjed til lånekassen. Jeg var ikke med på avslutningsdagen på fhs pga en konfirmasjon i familien og jeg angrer ikke, det var bare jævlig godt å bli ferdig med fhs for min del.

Anonymkode: c6d50...3a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...