Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hallo! Har bleiket håret med depend blondering, og gjorde alt som det sto på pakken, bortsett fra da jeg skulle rydde vekk, så ramla det en pose til med blekingspulver ut av pakken?.. Fant dette veldig forvirrende, så lurer på om det er andre her som kun brukte en av posene? Greia er at konsistensen ble jo veldig bra på blandingen da jeg brukte en pose og ble kremet som det sto at den skulle bli.. Leste også på nett at en som prøvde begge posene fikk en altfor tjukk blanding slik at hun måtte kjøpe flere pakker..

vel, jeg endte opp med gult\hvitt hår og lurer på om det har noe mef saken å gjøre? Vet uansett ikke om jeg hadde turt å bruke begge for håret mitt er nå veldig veldig lyst og hvitt mange steder. Jeg fikk panikk med det gule håret men brukte color refresher mousse som heldigvis gjorde håret mitt mer askeblondt.

dere som har mye erfaring med bleking hjemme, er det generelt vanskelig å unngå gult\orange resultat? Jeg bleiket håret da jeg hadde min naturlige farge som er mellombrun\lys brun.

Anonymkode: f74ba...051

AnonymBruker
Skrevet

ts igjen her: Er det også slik at man som oftest å gjøre noe med blondfarfen etter blondering? Feks kjøpe en blond farge el? Eneste er at jeg ser at disse også bleker litt mer? Er jo litt redd for at håret blir veldig skadet av det.

Anonymkode: f74ba...051

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...