AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg synes absolutt at det burde være et brukerutvalg på KG. som kunne bidra til å gjøre forumet bedre. Hva er dine tanker om det? Anonymkode: feb4e...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2017 #2 Del Skrevet 4. mai 2017 Er ikke det det moderatorer er til for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 4. mai 2017 #3 Del Skrevet 4. mai 2017 Gikk inn hit for å si det samme som @Winza/Jacklost: det ER et brukerutvalg på Kvinneguiden, og det kalles moderatorteamet. For øvrig kan alle foreslå forbedringer, for eksempel under Tekniske tilbakemeldinger eller Ris og ros. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. mai 2017 #4 Del Skrevet 4. mai 2017 1 minutt siden, Margit Spat skrev: Gikk inn hit for å si det samme som @Winza/Jacklost: det ER et brukerutvalg på Kvinneguiden, og det kalles moderatorteamet. For øvrig kan alle foreslå forbedringer, for eksempel under Tekniske tilbakemeldinger eller Ris og ros. Helt uenig. Moderatorene er ikke et brukerutvalg, men derimot mer som politi. At et brukerutvalg ikke hadde funket her er nå en ting, men teoretisk hadde det vært ok med en gruppe som kunne gitt tilbakemeldinger uten at de var i lommen på kåge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2017 #5 Del Skrevet 4. mai 2017 Skulle gjerne sett @Mann 42 være en av dem i så fall, stoler på at han ville gjort jobben rettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 4. mai 2017 #6 Del Skrevet 4. mai 2017 Fjern anonymbruker funksjonen og man vil se ganske fort en sterk forbedring av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2017 #7 Del Skrevet 4. mai 2017 31 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Fjern anonymbruker funksjonen og man vil se ganske fort en sterk forbedring av forumet. Kunne du tenkt å være en av de brukervalgte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Del Skrevet 4. mai 2017 Nei, vi trenger ikke brukere som skal leke moderatorer i tillegg. Anonymkode: d0231...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 4. mai 2017 #9 Del Skrevet 4. mai 2017 36 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Fjern anonymbruker funksjonen og man vil se ganske fort en sterk forbedring av forumet. Problemet er at AB knappen kan være god å ha om en forteller om ting som en vil kunne risikere å bli kjent igjen rl. Men jo det slenges mye drit bak AB knappen, men det er den prisen en må betale 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. mai 2017 #10 Del Skrevet 4. mai 2017 Kunne det vært en idé å bare ha AB knapp i de foraene hvor det er viktig å beskytte seg pgav at personlig informasjon blir utlevert og at AB knappen blir fjernet andre steder. Jeg ser og merker at dritt blir slengt bak AB knappene der man minst skulle forvente det bare for å gjøre det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2017 #11 Del Skrevet 4. mai 2017 15 minutter siden, fiole skrev: Kunne det vært en idé å bare ha AB knapp i de foraene hvor det er viktig å beskytte seg pgav at personlig informasjon blir utlevert og at AB knappen blir fjernet andre steder. Jeg ser og merker at dritt blir slengt bak AB knappene der man minst skulle forvente det bare for å gjøre det. Mange som har ønsket det, men de sier alltid nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2017 #12 Del Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, Aragorn II Elessar skrev: Fjern anonymbruker funksjonen og man vil se ganske fort en sterk forbedring av forumet. Mange av mobberne opererer under nick så ville ikke gjort store forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #13 Del Skrevet 4. mai 2017 4 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Mange av mobberne opererer under nick så ville ikke gjort store forskjellen Hvem mobber under nick? Anonymkode: 057d4...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2017 #14 Del Skrevet 4. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem mobber under nick? Anonymkode: 057d4...553 Å oppgi navn ville vært regelbrudd men tror mange har en anelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #15 Del Skrevet 4. mai 2017 Dette må være første gang jeg har lest et ord på kg jeg er usikker på meningen bak. Hva menes med brukerutvalg? Anonymkode: b4e3b...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. mai 2017 #16 Del Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette må være første gang jeg har lest et ord på kg jeg er usikker på meningen bak. Hva menes med brukerutvalg? Anonymkode: b4e3b...d28 Jeg leser det som en gjeng medlemmer som er representative for medlemsmassen som kan komme med feedback til ledelsen. Da altså utover ris og ros, mer som en fast gruppe som kan finne hva som funker og ikke funker med forumet fra et brukerperspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå