Gå til innhold

Hva er galt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr og vi har datet en god stund. I går hadde vi sex for første gang og det var ikke helt vellykket. Når han skulle inn i meg kjente jeg at han ikke var helt stiv, til tross for at vi hadde brukt mye tid på å "varme opp" hverandre. Han fikk pressa den inn på et vis likevel, men den ble fort slapp og kondomet falt av.. han trakk seg ut og beklaget, og brukte så mye tid på å prøve å få meg til å komme med fingrene, men jeg klarte ikke slappe av helt.. 

Nånfår jeg litt angst for at det skal skje igjen neste gang. Når dette har skjedd før har jeg vært i forhold og visst at det har vært pga han har vært sliten/stressa f eks. Har aldri opplevd det første gangen med noen... 

Har dere noen tips til hva jeg eventuelt burde gjøre? Burde vi ikke ha så lang oppvarming? Kan det være at han ikke tenner på meg?:s da hadde han vel ikke villet se meg igjen? 

Anonymkode: dd4fb...dae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var han edru?

Anonymkode: 846e1...4db

AnonymBruker
Skrevet

Min første tanke er at han var nervøs og kanskje fikk prestasjonsangst. Dette har jeg tro på at vil gå seg til. Viktig at du prøver å slappe av du også slik at han er inneforstått med at det er greit uansett:)

Anonymkode: 6a065...fca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var han edru?

Anonymkode: 846e1...4db

Ja.

Skrevet

Sex med ny partner er tricky. Prøv å kommuniser rundt det hvis dette er en fyr du vil satse videre på. Kan forøvrig garantere at han tenner på deg, og hvis du avvæpner situasjonen neste gang vil han sette stor pris på det :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min første tanke er at han var nervøs og kanskje fikk prestasjonsangst. Dette har jeg tro på at vil gå seg til. Viktig at du prøver å slappe av du også slik at han er inneforstått med at det er greit uansett:)

Anonymkode: 6a065...fca

Jeg forsøkte å tenke det jeg også.. jeg viste ikke at jeg følte meg usikker, så han vet ikke at jeg tenker på det. Det er jo greit, men er usikker på hva jeg gjør om dette skjer igjen. Er jo ikke noe god følelse å kjenne på at han kanskje ikke tenner på meg. 

Skrevet

Du burde iallefall ikke fokusere så mye på det. Dette vil han fange opp, og da blir det gjerne enda verre. Det er nok som nevnt over prestasjonsangst, men det kan også være overtenning.

AnonymBruker
Skrevet

Nervøsitet og prestasjonsangst. Bare lat som at det ikke skjedde så går det nok bedre neste gang :)

Anonymkode: f8506...e8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...