Gå til innhold

Mann uten førerkort i leid bolig-turnoff?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når en mann i tidlig 40 årene leier en liten leilighet og ikke har førerkort: er dette uattraktiv? Han har ikke barn heller, aldri vært gift. 

Er det bare meg eller er dette turnoff?

Trenger deres ærlige mening!

Anonymkode: 497a0...339

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: edae5...ecf

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

ja. Men har han mopedlappen trekker det opp.

Anonymkode: f82ff...ae9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Personligheten hans bør veie opp no heftig hvis ikke han basic på plass i voksen alder.

Anonymkode: 5de1f...154

• Liker 16
Skrevet

Turn off

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.Litt av menneskesyn,,

Anonymkode: 078b9...dab

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.Litt av menneskesyn,,

Har ikke no med menneskesyn å gjøre. Det som gjør en mann attraktiv er forsørger evne. Dette har ingenting med likestilling å gjøre. Bare med basis instinkt. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke no med menneskesyn å gjøre. Det som gjør en mann attraktiv er forsørger evne. Dette har ingenting med likestilling å gjøre. Bare med basis instinkt. 

Vil kvinner ha likestilling så får de faen med forsørge seg selv.

Jo dette handler faktisk om likestilling. Men her ser vi det som er typisk kvinner. Når likestillingen ikke er til fordel for dem da handler det plutselig ikke om likestilling lenger.

Anonymkode: ff2c4...952

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo dette handler faktisk om likestilling. Men her ser vi det som er typisk kvinner. Når likestillingen ikke er til fordel for dem da handler det plutselig ikke om likestilling lenger.

:sulosi:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsørger meg selv,og to barn. Har nok taxiservice på de to små, om ikke jeg skulle tatt inn en til som skulle kjøres rundt. 

Og jeg har også forsørget min eks tidligere. Guri malla så uattraktiv han var i mine øyne da! En ting er om man blir syk eller mister jobben og nedbemanning,men han mistet jobben grunnet egen udugelighet og klarte ikke engang å søke om dagpenger eller noe via nav heller.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forsørger meg selv,og to barn. Har nok taxiservice på de to små, om ikke jeg skulle tatt inn en til som skulle kjøres rundt. 

Og jeg har også forsørget min eks tidligere. Guri malla så uattraktiv han var i mine øyne da! En ting er om man blir syk eller mister jobben og nedbemanning,men han mistet jobben grunnet egen udugelighet og klarte ikke engang å søke om dagpenger eller noe via nav heller.

Kvinner vil ikke forsørge menn. men de forventer og bli forsørget. Lever dere fremdeles i 1950?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner vil ikke forsørge menn. men de forventer og bli forsørget. Lever dere fremdeles i 1950?

Skrev jeg at jeg forventer å bli forsørget? Nei, jeg skrev at jeg forsørger meg selv og to barn. Trives med det!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja en mann over 30 år som bor i en leid ettroms og uten førerkort skinner lang vei at han hverken har orden på økonomi eller har prioritert å tilrette livet for å være et godt kjæreste og familieemne. 

Syns ikke leid leilighet i seg selv er noe galt, men det er forskjell på en ungkarsbolig ergo ettroms som skinner dårlig økonomi(enhver i full jobb har råd til å leie en ordentlig leilighet) eller feilprioritering av lønn, og en to eller treroms som faktisk er hjemmekoselig og viser at han har styr på økonomien sin. 

Førerkort trenger ikke bety noe, men helheten om han ikke har noe styr på livet og gode grunnlag for å etablere seg med så vil det være en av tingene som trekker ned. 

En kjæreste for meg skal være en som jeg slipper å forsørge og ordne opp for, vi forsørger oss selv og har kontroll på livet vårt. Dessuten er det viktig forhold til det å stifte familie at han er voksen nok til å legge gode og trygge grunnlag for et barn , og da er helst førerkort og spesielt orden på økonomi og husvett viktig. 

Anonymkode: 1cd84...8c4

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jepp.

Anonymkode: 5993e...6aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja en mann over 30 år som bor i en leid ettroms og uten førerkort skinner lang vei at han hverken har orden på økonomi eller har prioritert å tilrette livet for å være et godt kjæreste og familieemne. 

Syns ikke leid leilighet i seg selv er noe galt, men det er forskjell på en ungkarsbolig ergo ettroms som skinner dårlig økonomi(enhver i full jobb har råd til å leie en ordentlig leilighet) eller feilprioritering av lønn, og en to eller treroms som faktisk er hjemmekoselig og viser at han har styr på økonomien sin. 

Førerkort trenger ikke bety noe, men helheten om han ikke har noe styr på livet og gode grunnlag for å etablere seg med så vil det være en av tingene som trekker ned. 

En kjæreste for meg skal være en som jeg slipper å forsørge og ordne opp for, vi forsørger oss selv og har kontroll på livet vårt. Dessuten er det viktig forhold til det å stifte familie at han er voksen nok til å legge gode og trygge grunnlag for et barn , og da er helst førerkort og spesielt orden på økonomi og husvett viktig. 

Amen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt at han kanskje gikk på medisiner som gjør det uaktuelt å kjøre bil, for eksempel at han har epilepsi eller psykiske vansker, eller annet. Så hadde jeg nok spurt ham om han ble ung ufør en gang i tiden. Om det var årsakene, og ikke spill og fyll, hadde han ikke vært uaktuell. 

Anonymkode: a7aff...c3e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis turn off hvis han er ordentlig på andre måter.
Skal jo ikke sovne i armene til førerkortet hans, og ha sex med boliglånet... 

Anonymkode: 0fb44...fa3

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Kanskje han rett og slett ikke har villet prioritere dette, forståelig nok:-)

Anonymkode: edd5b...1fb

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når en mann i tidlig 40 årene leier en liten leilighet og ikke har førerkort: er dette uattraktiv? Han har ikke barn heller, aldri vært gift. 

Er det bare meg eller er dette turnoff?

Trenger deres ærlige mening!

Turnoff? Bruker du det uttrykket til alt? Forstår at han ikke er no catch, men turnoff er noe jeg bruker i sexuell sammenheng.

Endret av Hemmingroad
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...