Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2004 #1 Skrevet 25. desember 2004 Reiser lite på fjellet, men skal feire nyttårshelgen i Hemsedal, Hva må jeg ha med i sekken? FOreløpig har jeg kjøpt inn: ullundertøy (topp og stillongs) 1 Peak og 1 Berghaus tynn fleecepolo Peak tykk "boble" skibukse ullsokker fjellstøvler (Crispo) 1 tykkere fleecegenser 1 fleecejakke vindstoppervest fra Peak forete hansker (salomon) Jakke i goretex med for (har ikke kjøpt inn alt nå, altså! ) Har jeg det jeg trenger for fjellet? (glemte å si at vi skal står på både langrenn og slalåm)
Gjest Virvel Skrevet 25. desember 2004 #2 Skrevet 25. desember 2004 Skikkelige solbriller! Lue - du taper veldig mye varme gjennom hodet. Blir du varm er det bedre å ta av seg på hendene f.eks. enn på hodet. Votter i tillegg til hansker. Når du først har blitt kald på hendene er det nesten umulig å få tilbake varmen i et par hansker. Og jeg tror jeg ville satset på noen ullgensere også, i tillegg til fleecen. Når det er skikkelig kaldt, og hvis du skulle bli våt i tillegg, er det ingen ting som slår ull. Og pass på at det ytterste laget er vindtett. Vindtett pluss ull, da er du uslåelig.
LilleMy Skrevet 25. desember 2004 #3 Skrevet 25. desember 2004 TØFLER! Det er i alle fall ett must for meg... Og en kosedress til å ha på før dagen i bakken eller på vidda - og etter en deilig dusj etterpå....
Pusebaby Skrevet 26. desember 2004 #4 Skrevet 26. desember 2004 Ja, noe ikke så varmt og ullete du kan ha på etter en lang dag, kosedresser er både stilige og gode:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå