AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Hva tenker dere om å ha frivillig arbeid på cv? j20 Anonymkode: fac7a...aa6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Det spørs hva du legger i frivillig arbeid. Hvis du mener å betale for å arbeide på et barnehjem i Afrika, så er det neppe veldig verdifullt. Hvis du f.eks.er flyktningeguide eller turleder kan det være veldig verdifullt, for det viser lederegenskaper. Anonymkode: 73aa6...567
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om å ha frivillig arbeid på cv? j20 Anonymkode: fac7a...aa6 Ja å være i fagforbundet og være aktiv der og ta de kursene man blir tilbudt/kan få. Det lønner seg veldig, hvertfall innen kommunal og statlig sektor. Eller om man skal jobbe innen helse er det mange frivillige jobber som er flott å ha på cv. Selv vurderer jeg å ta hunden på kurs for å bli besøkshund. Frivillige organisasjoner trenger folk. Det er positivt å bidra uansett tenker jeg. Anonymkode: 51118...901
Anglofil Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Tenker på det som positivt. Har med det meste av det frivillig arbeidet på cv'en, alt fra frivillige organisasjoner jeg har vært aktive i til trenerjobber og politisk arbeid. Dette har bare blitt sett på som svært positivt og viser at man er villig til å gi det lille ekstra og ta ansvar. Det var faktisk avgjørende i nåværende jobb hvor personlig egenhet ble sterkt vektlagt. Mvh Yvonne
Sapree Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Det er bra om det er relevant til fremtidig utdanning også. Jobber selv frivillig innen markedsføring og PR og har denne utdannelsen, dette på CV'n hjelper på å få intervjuer til stillinger passende utdannelsen.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 Jeg tenkte på sånne frivillige arrangementer som øya festivalen og findings :D Anonymkode: fac7a...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå