Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om å ha frivillig arbeid på cv? j20

Anonymkode: fac7a...aa6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hva du legger i frivillig arbeid. Hvis du mener å betale for å arbeide på et barnehjem i Afrika, så er det neppe veldig verdifullt. Hvis du f.eks.er flyktningeguide eller turleder kan det være veldig verdifullt, for det viser lederegenskaper.

Anonymkode: 73aa6...567

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om å ha frivillig arbeid på cv? j20

Ja å være i fagforbundet og være aktiv der og ta de kursene man blir tilbudt/kan få. Det lønner seg veldig, hvertfall innen kommunal og statlig sektor. 

Eller om man skal jobbe innen helse er det mange frivillige jobber som er flott å ha på cv.

Selv vurderer jeg å ta hunden på kurs for å bli besøkshund. Frivillige organisasjoner trenger folk. Det er positivt å bidra uansett tenker jeg. 

Anonymkode: 51118...901

Skrevet

Tenker på det som positivt. Har med det meste av det frivillig arbeidet på cv'en, alt fra frivillige organisasjoner jeg har vært aktive i til trenerjobber og politisk arbeid. Dette har bare blitt sett på som svært positivt og viser at man er villig til å gi det lille ekstra og ta ansvar. Det var faktisk avgjørende i nåværende jobb hvor personlig egenhet ble sterkt vektlagt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det er bra om det er relevant til fremtidig utdanning også. Jobber selv frivillig innen markedsføring og PR og har denne utdannelsen, dette på CV'n hjelper på å få intervjuer til stillinger passende utdannelsen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte på sånne frivillige arrangementer som øya festivalen og findings :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...