Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2004 #1 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei! Jeg heter Bulle og er en Dalmatiner valp på 12 uker. I dag fikk jeg et nytt hjem og en ny mamma og pappa. Mamma`n min er så forelska i meg at får min egen dagbok. Siden jeg er litt for ung til å skrive selv, så skriver mamma Becca for meg. I dag kastet jeg opp da vi stoppet på tunet. Mamma og pappa var virkelig glad jeg ikke kasta opp før. Da vi kom inn syntes jeg det var så stille og jeg savna søskna mine.. Etter ca 1 time sovnet jeg i fanget på mamma, og hun sovnet like etterpå. Også tissa jeg inne på avisa, men så tissa jeg ute senere. Så mamma er bare så stolt. Nå som jeg har sovet og tisset raser jeg rundt etter en ball som det rasler i, og av og til faller det ut en go`bit. Men jeg må nesten gi meg nå, jeg har en tyggeleke og drepe So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. desember 2004 #2 Del Skrevet 29. desember 2004 Vel, alle er inponert over meg.. Jeg sover, spiser, tisser og bæsjer ute også leker jeg masse. Om natta sover jeg opppå føttene til mamma og av og til prøver jeg meg og legger meg på puta til pappa`n min. I dag har jeg vært litt alene hjemme med pappa og da får jeg lov til å rive avisene i filler. Godt mamma kjefta på pappa og ikke på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. desember 2004 #3 Del Skrevet 29. desember 2004 Grattis med dagbok! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. desember 2004 #4 Del Skrevet 31. desember 2004 GRatla med diary! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. desember 2004 #5 Del Skrevet 31. desember 2004 I dag skal jeg til oppdretterene mine, for her hos mamma og pappa er det masse raketter, og det synes jeg er litt teit! I går kveld lærte jeg meg "ligg", og det var veldig gøy, for når jeg la med ned fikk jeg godis av mamma og pappa Ellers har jeg ikke hatt noen uhell inne. Har faktisk lært meg og gå opp og ned trappa ute, noe folka mine er veldig glade for, siden jeg begynner å bli litt tung. Men nå må jeg spise litt, so long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2005 #6 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år, Bullevovven! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. januar 2005 #7 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år alle mennesker!!! Jeg har hatt en fortreffelig nyttårsaften. Masse musikk og god mat. Har vært å lekt med mange av søskene mine, kjempe gøy!!! Nå har jeg funnet senga mi, er helt utslitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå