Gjest lurer.. Skrevet 25. desember 2004 #1 Skrevet 25. desember 2004 Er interessert i en som jeg var ganske sikker på hadde en viss interesse for meg også. I fylla har han gitt uttrykk for det flere ganger, men på torsdag fortalte han meg, i edru tilstand, at han ikke vil noe mer... Kan det være at han bare ikke tør når han ikke har drukket? Vet han har litt problemer med å ta initiativ... Skulle jo tro at det var NOE der, eller kan han ha diktet opp følelser mens han var full?
Gjest bare en mann Skrevet 25. desember 2004 #2 Skrevet 25. desember 2004 Hvis noen sier noe i fylla og noe totalt motsatt i edru tilstand. Hvordan tror du det blir å leve sammen med en slik da? Det er vel ikke noen regel for om menn er mer ærlige full en edru. Noen er ærlige andre er det ikke. Men folk som skifter totalt mening i fylla vil jeg personlig være litt varsom med. - Snakker av egen erfaring. OK man kan forandre seg litt og være litt mer animert og kraftfull og på andre måter snakke med store bokstaver men totalt endring av holdninger om viktige ting... vel..
Gjest Madam Felle Skrevet 25. desember 2004 #3 Skrevet 25. desember 2004 Jeg ville hørt på han i edru tilstand, for i fyllarøre er det mange som lirer av seg mye de absolutt IKKE mener.
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2004 #4 Skrevet 25. desember 2004 Enig med de andre som har svart her; hør på han i edru tilstand. Om han vil noe i fylla dreier det seg trolig om sex, et behov han sikkert kontrollerer bedre edru. Følelser som forelskelse osv hadde han vel ikke trengt å skjule dersom han vet at du er interessert.
Kevin Skrevet 25. desember 2004 #5 Skrevet 25. desember 2004 Vi er mest gjennomtenkte i edru tilstand...
Tusseline Skrevet 26. desember 2004 #6 Skrevet 26. desember 2004 Jeg tror han har mer fornuftig å si i edru tilstand, men kan ofte komme med "tabulagte" og litt skjulte svar i berusa tilstand.
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #7 Skrevet 26. desember 2004 Tror ikke han er interessert...sikkert bare kåt i fylla...
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #8 Skrevet 26. desember 2004 Jeg tror nok dessverre det er større kjangs for at han mener det han sier når han er edru. Særlig hvis han var veldig full og/eller gjorde konkrete fremstøt som tydet på at han bare var ute etter en ting, da er han mest sannsynlig ikke noe stort tap uansett. Så til en liten digresjon fra trådstarter; Si at en mann du kjenner litt fra før gjennom felles bekjente kommer bort til deg med en rusbrus og slår av en prat uten å gjøre andre tilnærmelser enn komplimenter som går på at han synes du virker som en "knalldame". Etter en stund spør han om du vil danse, og etterpå er han gentleman og takker for dansen og sier at han håper dere treffes igjen (han måtte dra). Er han interessert da, eller bare opptatt av en ting/så full at han ikke vet hva han sier? (han var full, men ikke overstadig)
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #9 Skrevet 27. desember 2004 Prøvde han å få deg til sengs...? Eller så brukte han kanskje litt større ord enn han vanligvis bruker, ting blir forvridde, men ikke helt uten sannhetsinnhold, når promillen er tilstede (det kommer an på hvor høy promille også). Men i løpet av de dagene som er gått - du kjenner han jo ikke så veldig akkurat - høres det ut for, så kan han jo han ombestemt seg, fått kalde føtter f.eks. Det er normalt i nye "forhold". Ta det med ro, og la tida vise hva som skjer. Men sannsynligvis er han ikke interessert i deg, kun som en venn, og når han sa han elsker deg, i fylla, så mente han sannsynligvis at han er glad i deg/liker deg.
Gjest trådstarter. Skrevet 27. desember 2004 #10 Skrevet 27. desember 2004 Prøvde han å få deg til sengs...? Eller så brukte han kanskje litt større ord enn han vanligvis bruker, ting blir forvridde, men ikke helt uten sannhetsinnhold, når promillen er tilstede (det kommer an på hvor høy promille også). Men i løpet av de dagene som er gått - du kjenner han jo ikke så veldig akkurat - høres det ut for, så kan han jo han ombestemt seg, fått kalde føtter f.eks. Det er normalt i nye "forhold". Ta det med ro, og la tida vise hva som skjer. Men sannsynligvis er han ikke interessert i deg, kun som en venn, og når han sa han elsker deg, i fylla, så mente han sannsynligvis at han er glad i deg/liker deg. Du setter fingeren på akkurat det jeg har kommet frem til selv etterhvert... For nei, han skulle egentlig ikke ha meg til sengs. Tror du har helt rett, jeg får bare se hva som skjer og ikke forvente noe. Takk for svar alle sammen
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #11 Skrevet 27. desember 2004 Mang en mann har brukt det knepet for å fikse seg dame, men i edru tilstand så ser de hva de får. Nei takk
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #12 Skrevet 28. desember 2004 Vet at i enkelte miljøer, spesielt nordpå har jeg hørt, så er det vanlig blant venner (særlig ungdom) å lire av seg "jeg elsker deg", mens man mener er glad i deg...
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #13 Skrevet 28. desember 2004 Vet at i enkelte miljøer, spesielt nordpå har jeg hørt, så er det vanlig blant venner (særlig ungdom) å lire av seg "jeg elsker deg", mens man mener er glad i deg... Hilsen me nordfra.......du skriver som om det skulle ha vert et annet land...langt vekk...
Gjest ung Skrevet 29. desember 2004 #14 Skrevet 29. desember 2004 jeg ville vært usikker.. selv kan jeg forandre personlighet HELT i fylla! bla satt jeg ved siden av min store flamme her om dagen, da jeg var ALT for full.. jeg viste han Null int. og snakket med en annen kompis som absolutt Ikke ville "vunnet" i mitt edrue liv.. Vel, så folk kan gjøre mye dumt i fylla og oppføre seg på måter de ikke vil vedkjenne seg når de "kommer til seg selv" igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå