AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Jeg har en jeg jobber sammen med som jeg desverre liker. Desverre fordi han er veldig vanskelig å få taket på. Det føles som han flørter, så jeg har prøvd å snakke med han, men han snor seg bare unna. Er ikke helt sikker på om han forstår helt at jeg liker han. De siste ukene har jeg prøvd å få snakka med han igjen, for å gjøre det helt klart hva jeg føler. Men han unngår meg allltid når jeg spør om vi kan snakke. Han hadde en veldig kjip slutt på det forrige forholdet han var i, dama var utro, han sier han har vanskelig for å stole på noen igjen. Hvis jeg ikke får snakka med han snart tenker jeg det er best å prøve å komme videre. Det blir vanskelig når jeg har likt han i flere år, det var en av tingene som gjorde at mitt forrige forhold endte. Er det noen som har erfaring med dette, eller har andre tanker å dele med meg? Anonymkode: bc9aa...d90
skogsvandreren Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Hvis du har telefon nummeret hans kan du sende en koselig SMS
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 15 minutter siden, Naturgutten 95 skrev: Hvis du har telefon nummeret hans kan du sende en koselig SMS Jeg kjenner han godt nok til å vite at det er en dårlig idé, men takk for svar Anonymkode: bc9aa...d90
Mr. Kilmister Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Jeg likte en på jobben, sendte en koselig sms, det gikk skikkelig til helvete, hvorfor vet ikke jeg, men det virker som hun faller for syltynne gutter som er 2 meter høy. Hun er 11 år yngre enn meg, så forsåvidt er det litt forståelig. Hun svart høffelig da. Jeg ville egentlig bedt henne ut face to face, men er vanskelig iom at det alltid er folk rundt oss. Og så jobber vi på forskjellige skift.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Jeg har på en måte litt erfaring her faktisk! Eller, på en måte. Jeg begynte i ny jobb for noen år siden, da jeg i en periode måtte ta fri fra studiene og jobbe fulltid. Jeg husker det så godt, fordi etter jeg hadde jobbet der i nesten 6 mnd kom jeg på kontoret en dag og bare wow. Der satt det en fyr jeg aldri hadde sett før, men han satt som om han hørte hjemme der. Viste seg at han var en tidligere fulltidsansatt som nå studerte i utlandet og var hjemme for ferien (han er fra stedet jeg bor) og jobbet litt ekstra. Jeg holdt på å gå i bakken av hvor digg jeg synes han var. Var alt annet enn forberedt, så selv så jeg ut som en dass der jeg kom inn. Vi pratet med en vennskapelig tone og fikk nokså grei kontakt på den korte tiden han var i byen. Nå var det slik at jeg på tiden hadde kjæreste, og selv om jeg merket at jeg ble ganske betatt av han så minnet jeg meg selv på at han ville snart dra tilbake til studiestedet, og da ville hverdagen komme tilbake. Og det gjorde den... På en måte. I lang tid gikk dette veldig fint, og jeg sluttet å tenke noe særlig på han, men så ble det litt liv i leiren hver gang han kom tilbake, ferie etter ferie, i den tiden jeg jobbet i samme firma. Etterhvert så sluttet jeg i firmaet, og vi hadde ingen direkte kontakt på en god stund selv om vi hadde hverandre på sosiale medier. Det skrantet på hjemmefronten i en god stund, og jeg visste at forholdet kom til å gå til helvete. Plutselig tok han kontakt med meg fordi han så at jeg befant meg på samme sted som han. Jeg tok dette på det tidspunktet litt som at det var skjebnen, og grep sjansen. Ingenting skjedde den dagen, men vi etablerte en form for kontakt som vi har holdt gående siden den tid. Jeg følte en helt enestående kjemi med denne mannen, det er helt utenom det vanlige for min del. Men! Det var først da vi møttes igjen en måned senere jeg satte inn støtet på fylla og kysset han (og da hadde slått opp med kjæresten min). Jeg trengte litt flytende mot for å få gjort det, og han er en litt blyg type. På en måte vil jeg si, don't shit where you eat, fordi hadde vi fortsatt jobbet sammen tror jeg egentlig ikke at jeg hadde grepet sjansen. Det kan fort bli kleint om man ikke passer sammen likevel. Det har vi definitivt hørt om i mange andre tråder. Samtidig synes jeg også at du bør yolo'e litt om du har muligheten. Jobber dere veldig nært, eller er det slik at dere ikke sees hele tiden? Er det slik at du vurderer å bytte jobb, eller kanskje han vurderer det? Kan dere dra på fylla sammen? Tror du dere hadde klart å jobbe sammen dersom dere hadde hooket, og det ikke hadde blitt noe mer? Anonymkode: afcbb...814
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 Send en sms: "Hei, er liker deg veldig godt og hver natt når jeg legger meg til å sove så drømmer jeg at du knuller meg..." Anonymkode: 8c9cb...3f1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 Generelt er det dårlig ide å blande seg i noen på arbeidsplassen. Du forteller st han snor seg unna deg hver gang du prøver å prate med han, unngår deg når du spør om å prate, så jeg mener du kan være ganske sikker på at han ikke er interessert i deg! Hadde han villet ha noe mer med deg å gjøre hadde han jo pratet med deg når du til og med spør om dere kan prate og ikke unngått deg! Tipper det du yar oppfattet som flørting er normal kollega vennlighet, og sannsynligvis har han skjønt at du mistolker han og tror han flørter og velger derfor å sende deg tydelig signal om at han ikke er interessert ved å unngå deg istedet for å la deg prate med han og hive bensin på bålet. Han hinter ikke engang, han gjør det ganske tydelig at han ikke er interessert i deg spør du meg... Anonymkode: b677c...d57 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har på en måte litt erfaring her faktisk! Eller, på en måte. Jeg begynte i ny jobb for noen år siden, da jeg i en periode måtte ta fri fra studiene og jobbe fulltid. Jeg husker det så godt, fordi etter jeg hadde jobbet der i nesten 6 mnd kom jeg på kontoret en dag og bare wow. Der satt det en fyr jeg aldri hadde sett før, men han satt som om han hørte hjemme der. Viste seg at han var en tidligere fulltidsansatt som nå studerte i utlandet og var hjemme for ferien (han er fra stedet jeg bor) og jobbet litt ekstra. Jeg holdt på å gå i bakken av hvor digg jeg synes han var. Var alt annet enn forberedt, så selv så jeg ut som en dass der jeg kom inn. Vi pratet med en vennskapelig tone og fikk nokså grei kontakt på den korte tiden han var i byen. Nå var det slik at jeg på tiden hadde kjæreste, og selv om jeg merket at jeg ble ganske betatt av han så minnet jeg meg selv på at han ville snart dra tilbake til studiestedet, og da ville hverdagen komme tilbake. Og det gjorde den... På en måte. I lang tid gikk dette veldig fint, og jeg sluttet å tenke noe særlig på han, men så ble det litt liv i leiren hver gang han kom tilbake, ferie etter ferie, i den tiden jeg jobbet i samme firma. Etterhvert så sluttet jeg i firmaet, og vi hadde ingen direkte kontakt på en god stund selv om vi hadde hverandre på sosiale medier. Det skrantet på hjemmefronten i en god stund, og jeg visste at forholdet kom til å gå til helvete. Plutselig tok han kontakt med meg fordi han så at jeg befant meg på samme sted som han. Jeg tok dette på det tidspunktet litt som at det var skjebnen, og grep sjansen. Ingenting skjedde den dagen, men vi etablerte en form for kontakt som vi har holdt gående siden den tid. Jeg følte en helt enestående kjemi med denne mannen, det er helt utenom det vanlige for min del. Men! Det var først da vi møttes igjen en måned senere jeg satte inn støtet på fylla og kysset han (og da hadde slått opp med kjæresten min). Jeg trengte litt flytende mot for å få gjort det, og han er en litt blyg type. På en måte vil jeg si, don't shit where you eat, fordi hadde vi fortsatt jobbet sammen tror jeg egentlig ikke at jeg hadde grepet sjansen. Det kan fort bli kleint om man ikke passer sammen likevel. Det har vi definitivt hørt om i mange andre tråder. Samtidig synes jeg også at du bør yolo'e litt om du har muligheten. Jobber dere veldig nært, eller er det slik at dere ikke sees hele tiden? Er det slik at du vurderer å bytte jobb, eller kanskje han vurderer det? Kan dere dra på fylla sammen? Tror du dere hadde klart å jobbe sammen dersom dere hadde hooket, og det ikke hadde blitt noe mer? Anonymkode: afcbb...814 Takk for svar Jeg er heller ikke noe særlig for å blande jobb og privatliv. Jeg skulle mest av alt ønske jeg ikke likte han, og jeg har prøvd så lenge å bli ferdig med han. Det hadde nok ikke blitt så mye anderledes om noe hadde skjedd og det ikke ble noe mer ut av det. Vi jobber veldig nært siden det er en liten bedrift med under 50 ansatte. Dra på fylla er noe ingen av oss gjør, så det er desverre ingen mulighet. Anonymkode: bc9aa...d90
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #9 Skrevet 4. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Send en sms: "Hei, er liker deg veldig godt og hver natt når jeg legger meg til å sove så drømmer jeg at du knuller meg..." Anonymkode: 8c9cb...3f1 Du tenker seriøst at det er en god idé!? Anonymkode: bc9aa...d90
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #10 Skrevet 4. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Generelt er det dårlig ide å blande seg i noen på arbeidsplassen. Du forteller st han snor seg unna deg hver gang du prøver å prate med han, unngår deg når du spør om å prate, så jeg mener du kan være ganske sikker på at han ikke er interessert i deg! Hadde han villet ha noe mer med deg å gjøre hadde han jo pratet med deg når du til og med spør om dere kan prate og ikke unngått deg! Tipper det du yar oppfattet som flørting er normal kollega vennlighet, og sannsynligvis har han skjønt at du mistolker han og tror han flørter og velger derfor å sende deg tydelig signal om at han ikke er interessert ved å unngå deg istedet for å la deg prate med han og hive bensin på bålet. Han hinter ikke engang, han gjør det ganske tydelig at han ikke er interessert i deg spør du meg... Anonymkode: b677c...d57 Jeg er helt enig at det er en dårlig idé. Jeg tror ikke jeg tar feil med flørtinga, det kan jo hende han ikke mener noe med det. Han tar på meg veldig mye, det er vel ikke vanlig med de man jobber sammen med? Er er ikke sånn mot de andre hvertfall. Han setter seg helt inntil meg, så kommer jeg borti beinet hans, så spør han om jeg beinflørter? Er ikke det litt rart? Det er også andre som har kommet med bemerkninger om det, sagt ting når noe skjer. Vil ikke si så mye mer, hadde vært kjipt hvis noen gjenkjente det. Anonymkode: bc9aa...d90
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #11 Skrevet 4. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig at det er en dårlig idé. Jeg tror ikke jeg tar feil med flørtinga, det kan jo hende han ikke mener noe med det. Han tar på meg veldig mye, det er vel ikke vanlig med de man jobber sammen med? Er er ikke sånn mot de andre hvertfall. Han setter seg helt inntil meg, så kommer jeg borti beinet hans, så spør han om jeg beinflørter? Er ikke det litt rart? Det er også andre som har kommet med bemerkninger om det, sagt ting når noe skjer. Vil ikke si så mye mer, hadde vært kjipt hvis noen gjenkjente det. Anonymkode: bc9aa...d90 Jo noen personer er mer kroppslige av seg og tar på skuldre rygg hender osv. Trenger ikke bety at han har lyst på deg. Helt ærlig jeg syns det høres ut som st han er så uinteressert som det kan få blitt. Han unngår deg, vil ikke snakke med deg når du spør om å snakke med han, du sier du kjenner han såpass at du vet at en tekstmelding fra deg ikke ville vært velkommen, og når du kommer borti beinet hans spør han om du beinflørter for å enten gjøre deg flau og forlegen for at du skal slutte eller for å påpeke at du der det er jeg ikke interessert i hvis du mener å beinflørte. Sånn oppfatter jeg det! Hadde han vært interessert hadde han pratet med deg når du spurte om det, vært tydelig på at han likte deg og ville ha kontakt utenfor jobben sånn at du følte deg velkommen til å sende han sms, eller tatt neste steg når han har sjansen når han tror du beinflørter åpenbart, i det minste kommentere at hehe så koselig da eller lignende. Anonymkode: b677c...d57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå