Gå til innhold

Flere som ikke takler familiesammenkomster?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg virkelig HATER alt av familiesammenkomster. Er faen så kjedelig. Greit nok om det bare er meg og foreldre og farfar f.eks, men jeg har så mange slitsomme folk i familien at jeg gruer meg hver gang :( Til helgen skal jeg i bursdagen til min meksikanske bestemor, hun er satan sjøl og bare slem. Slenger dritt om ALLE og jeg får nok høre at jeg er fæl på håret, ser feit ut eller har stygge klær. Søsteren min er psykisk syk og generelt klin gæren. Ikke noe slemt mot folk som sliter med psykisk sykdom, men søsteren min har 0 sosiale antenner, er frekk og slitsom. 

Jeg er lei av å være forståelsesfull. Har sagt flere ganger at jeg ikke vil være med til helgen, men så driver pappa med emotional blackmail og "din farmor er syk og gammel og dette er kanskje siste gang dere ses". 

Hvordan holder dere ut flere dager med slekta? Dette er til og med utenlands så jeg har ingen steder å flykte :(

Anonymkode: 56ede...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, jeg besøker dem ikke. Driter i om besteforeldrene mine kreperer i morgen, selv om det er 7 år siden jeg så de sist. 

Anonymkode: 3e9c9...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg besøker dem ikke. Driter i om besteforeldrene mine kreperer i morgen, selv om det er 7 år siden jeg så de sist. 

Gjelder det kun besteforeldre eller foreldre og? Jeg syns det gir meg NADA å henge med familien. Virkelig. Brødrene mine er greie men jeg orker ikke skrikerungene deres. Vet jeg kanskje er veldig sær, jeg takler ikke høye lyder og ofte gråter jeg fordi det føles som det skjærer i hodet mitt pga alt bråk :( 

Dukker jeg ikke opp så får jeg høre hvor ego jeg er. Catch 22. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg virkelig HATER alt av familiesammenkomster. Er faen så kjedelig. Greit nok om det bare er meg og foreldre og farfar f.eks, men jeg har så mange slitsomme folk i familien at jeg gruer meg hver gang :( Til helgen skal jeg i bursdagen til min meksikanske bestemor, hun er satan sjøl og bare slem. Slenger dritt om ALLE og jeg får nok høre at jeg er fæl på håret, ser feit ut eller har stygge klær. Søsteren min er psykisk syk og generelt klin gæren. Ikke noe slemt mot folk som sliter med psykisk sykdom, men søsteren min har 0 sosiale antenner, er frekk og slitsom. 

Jeg er lei av å være forståelsesfull. Har sagt flere ganger at jeg ikke vil være med til helgen, men så driver pappa med emotional blackmail og "din farmor er syk og gammel og dette er kanskje siste gang dere ses". 

Hvordan holder dere ut flere dager med slekta? Dette er til og med utenlands så jeg har ingen steder å flykte :(

Jeg stiller opp på familiesammenkomster, men er der bare kort tid, før jeg reiser igjen. Det holder for meg. Har en slitsom familie, og som introvert person i tillegg, blir det litt vel mye for meg til tider :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke dratt, og skyldt på sykdom - kanskje omgangssyken, men hvis du ikke liker tanken på å komme med en liten løgn, så må du si det som det er, og stå imot når faren din skal prøve å overtale deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater det som pesten. Skal i konfirmasjonen til nevøen min til neste år og stresser med å finne på en unnskyldning til ikke å gå

Anonymkode: 65b85...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utfra det du beskriver så kan jeg godt forstå at du ikke liker det. Det høres ikke akkurat spesielt hyggelig ut.

Jeg synes det er helt greit med min nærmeste familie selv om jeg kan bli lei om det er mye mas om ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder det kun besteforeldre eller foreldre og? Jeg syns det gir meg NADA å henge med familien. Virkelig. Brødrene mine er greie men jeg orker ikke skrikerungene deres. Vet jeg kanskje er veldig sær, jeg takler ikke høye lyder og ofte gråter jeg fordi det føles som det skjærer i hodet mitt pga alt bråk :( 

Har du autisme?

Om jeg besøker andre familiemedlem kommer an på. Er vel bare 1 som jeg syns er ok å være sammen med, de andre har jeg ikke så mye til felles med, så blir aldri noe av besøk. Virker ikke som om de bryr seg noe særlig lenger heller. Bare ignorer dem lenge nok, så får du fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du autisme?

Om jeg besøker andre familiemedlem kommer an på. Er vel bare 1 som jeg syns er ok å være sammen med, de andre har jeg ikke så mye til felles med, så blir aldri noe av besøk. Virker ikke som om de bryr seg noe særlig lenger heller. Bare ignorer dem lenge nok, så får du fred

Autisme? Hva for slags spørsmål er det? Hvorfor skulle jeg ha det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det bra med familien min og i sammenkomster, men det er vel noen der ute som hater sånt.
Det er noen man trives bedre med enn andre for å si det sånn. :) 

Anonymkode: ddf5b...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Autisme? Hva for slags spørsmål er det? Hvorfor skulle jeg ha det? 

Godt spørsmål. Det er en eller to stk som bruker "hjerne-sykdommer som hersketeknikker for alt i debattene. Da svarer de sånn til alt: 
Jasså, har dere problemer i toppen?
Jasså, er du en autist?
Det virker som om at du/dere har alvorlige psykiske problemer (bare fordi man er uenig om noe), osv osv... :ler: I mangel på et argument rett og slett.

Jeg lurer på om han eller henne har rotet seg inn i feil diskusjon.

Anonymkode: ddf5b...b04

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...