AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Har vanskeligheter med å velge jobb nå. Har jobbet samme sted nå i 1,5år. Den andre plassen jeg har fått jobb har jeg jobbet på et par somre tidligere. Positive med begge: godt arb.miljø varierende utfordringer spennende positiv med nåværende jobb: mer oppgaver knyttet direkte til min utdanning (ikke at det gjør noe å gjøre andre ting også) litt større fagmiljø negativt: vi et flere om benet, noe som gjør det noe vanskeligere å påvirke eget arbeid og evt tilbud om kurs/videreutdanning til tider svært travelt tsr lengre tid å komme meg dit (kø hjem), bytte av buss positivt med evt ny jobb: Tror jeg har mer påvirkningsmulighet ifht eget arbeid noe høyere lønn kan gå til jobb/ligger nær meg Større mulighet for evt etterutdanning litt mer ansvar ( kan være negativt også) Negativt: noe mindre fagmiljø (men som igjen gjør at jeg har mer påvirkningskraft) Grunnen til at jeg nå vurderer å skifte er fordi jeg trives der (trives jo begge steder) og litt pga avstand. Men det er jo ikke alt det heller, men tenker også litt ifht fremtiden hvis jeg Feks får barn ol. Hva ville dere valgt? Anonymkode: 68e4a...fdf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Jeg ville tatt den nye jobben. Hvis du først har begynt å tenke på å bytte jobb, så kommer du nok ikke til å være kjempe happy hvis du blir på den gamle. Anonymkode: 68235...571
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Jeg ville tatt den nye, med mindre det er så irrelevant for utdanningen din at den blir ubrukelig etter en stund. Anonymkode: 02217...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå