AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Del Skrevet 3. mai 2017 Syns du de er gjerrige? Anonymkode: 789aa...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 3. mai 2017 #2 Del Skrevet 3. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Syns du de er gjerrige? Anonymkode: 789aa...ef4 Hvorfor skulle man synes det? De andre kjedene har jo akkurat samme skoene til samme pris. Nærmeste merkesko butikk ligger i Oslo. Det er for meg 4 timer med fly. Ingen jeg har møtt reiser ned fly for å kjøpe sko, og jeg synes ikke hverken dem eller jeg er gjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 3. mai 2017 #3 Del Skrevet 3. mai 2017 Haha, nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletre Skrevet 3. mai 2017 #4 Del Skrevet 3. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du de er gjerrige? Anonymkode: 789aa...ef4 Har du for mye penger siden du spør noe sånt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Del Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, lilletre skrev: Har du for mye penger siden du spør noe sånt? Nei, men syns det er flaut at jeg ikke har råd til å kjøpe meg så dyre sko Føler folk ler av meg om jeg kommer med en pose fra Din Sko. Anonymkode: 789aa...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 3. mai 2017 #6 Del Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, men syns det er flaut at jeg ikke har råd til å kjøpe meg så dyre sko Føler folk ler av meg om jeg kommer med en pose fra Din Sko. Anonymkode: 789aa...ef4 Jeg ler mer av folk som drikker Coca cola. Tror ikke du trenger å bekymre deg da de fleste faktisk liker både utvalget og prisene på din skole. Hvor dyre må sko egentlig være mener du? Bør de koste 5000 eller 15.000? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #7 Del Skrevet 3. mai 2017 Tenker ikke noe spesielt om de. Deres valg at de handler der, mitt valg at jeg ikke handler der... Anonymkode: 4e342...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #8 Del Skrevet 3. mai 2017 Hvis jeg finner sko jeg liker på Din Sko så kjøper jeg de.. Det gjør mine venninner også. Tror det er ganske mange som går på skokjeder som Din Sko, Skoringen osv og kjøper nye sko. Anonymkode: bd210...3f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #9 Del Skrevet 3. mai 2017 jeg tenker at de kjøper sko Anonymkode: 59bb4...c03 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #10 Del Skrevet 3. mai 2017 Herrefred, enda en slik tråd?? Kan ikke folk få shoppe hvor de vil og andre bare drite i hva de gjør? Anonymkode: 4b2e9...79a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 3. mai 2017 #11 Del Skrevet 3. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker ikke noe spesielt om de. Deres valg at de handler der, mitt valg at jeg ikke handler der... Anonymkode: 4e342...551 Men hva klassifiserer du som dyre sko da? Man får nemlig sko opp til 5000 på skoringen og din sko. Så om disse blir for billige så vet jeg faktisk ikke om noen skobutikk du kan handle i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #12 Del Skrevet 3. mai 2017 4 minutter siden, førstedamen skrev: Jeg ler mer av folk som drikker Coca cola. Tror ikke du trenger å bekymre deg da de fleste faktisk liker både utvalget og prisene på din skole. Hvor dyre må sko egentlig være mener du? Bør de koste 5000 eller 15.000? Men jeg kjenner flere som kjøper seg sko til 3000 kr og oppover.. føler meg teit som ikke har råd Også var det en dame på jobb som spurte hvor mine sko var fra. Da jeg sa Din Sko lo hun Trodde ikke folk brydde seg sånn men det gjør de tydeligvis. Anonymkode: 789aa...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #13 Del Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, førstedamen skrev: Men hva klassifiserer du som dyre sko da? Man får nemlig sko opp til 5000 på skoringen og din sko. Så om disse blir for billige så vet jeg faktisk ikke om noen skobutikk du kan handle i. Jeg kjøper ikke skoene mine i Norge, må jo betale en flybillett i tillegg hvis du sammenligner prisen med utlandet. 5000,- for et par sko er ikke så gærent synes jeg. Jeg har støvletter jeg betalte 12.000,- for og de har jeg hatt i 7 år. De ser fortsatt nye ut, selv om jeg har brukt de mye. Anonymkode: 4e342...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #14 Del Skrevet 3. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg kjenner flere som kjøper seg sko til 3000 kr og oppover.. føler meg teit som ikke har råd Også var det en dame på jobb som spurte hvor mine sko var fra. Da jeg sa Din Sko lo hun Trodde ikke folk brydde seg sånn men det gjør de tydeligvis. Anonymkode: 789aa...ef4 Da er det hun som har et problem, med holdningen sin! Høres ung og wannabe ut;) Anonymkode: 4e342...551 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2017 #15 Del Skrevet 3. mai 2017 Hva er galt med det? Uff! 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #16 Del Skrevet 3. mai 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men syns det er flaut at jeg ikke har råd til å kjøpe meg så dyre sko Føler folk ler av meg om jeg kommer med en pose fra Din Sko. Anonymkode: 789aa...ef4 paranoid? Anonymkode: ae917...c1c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 3. mai 2017 #17 Del Skrevet 3. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøper ikke skoene mine i Norge, må jo betale en flybillett i tillegg hvis du sammenligner prisen med utlandet. 5000,- for et par sko er ikke så gærent synes jeg. Jeg har støvletter jeg betalte 12.000,- for og de har jeg hatt i 7 år. De ser fortsatt nye ut, selv om jeg har brukt de mye. Anonymkode: 4e342...551 Jo jeg er enig i at å kjøpe dyrt kan være lurt mtp kvalitet og varighet. Men det vanligste er nok å kjøpe billige sko oftere. Har bare ett par sko til 5000 og det er fjellsko da jeg nærmest bor på fjellet og må ha gode fjellsko. Men mine pensko (alle tre par) er fra norske butikker som din sko. Har aldri fått negative kommentarer på mine billigste heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. mai 2017 #18 Del Skrevet 3. mai 2017 Jeg tenker at de vil kjøpe seg nye sko 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 3. mai 2017 #19 Del Skrevet 3. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men syns det er flaut at jeg ikke har råd til å kjøpe meg så dyre sko Føler folk ler av meg om jeg kommer med en pose fra Din Sko. Anonymkode: 789aa...ef4 La de le.. patetisk å le over materialistiske ting...finnes viktigere ting her i livet enn hvor man handler hen Når jeg ser mennesker i skobutikk, uansett hvilken, så tenker jeg bare at de trenger ett par nye sko. Kanskje et par finere sko til en pen kjole osv Jeg handler ofte tøysko på europris Til sommerbruk Holder i massevis for meg i hvertfall Ler folk, så får de bare le. Bryr meg ikke.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #20 Del Skrevet 3. mai 2017 8 minutter siden, førstedamen skrev: Jo jeg er enig i at å kjøpe dyrt kan være lurt mtp kvalitet og varighet. Men det vanligste er nok å kjøpe billige sko oftere. Har bare ett par sko til 5000 og det er fjellsko da jeg nærmest bor på fjellet og må ha gode fjellsko. Men mine pensko (alle tre par) er fra norske butikker som din sko. Har aldri fått negative kommentarer på mine billigste heller. Så lenge man behandler skoene pent så spiller det jo ingen rolle hvor dyre man kjøper:) Og hadde jeg flydd rundt i fjellet så hadde jeg også brukt masse penger på fjellstøvler, og ikke pumps Anonymkode: 4e342...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå