AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Har en eksamen på fredag. Gruer meg helt forferdelig. Tror jeg kan faget godt nok ut i fra hvor god tid jeg hadde. Er egentlig 2 års vgs pensum, men jeg har lest på 3 måneder. Har tatt en del eldre prøver, er multiple choice, og får ca 75% riktig. Aaarh er det noen med gode tips for eksamensnerver? Noen andre som gruer seg veldig til sine eksamener? Anonymkode: 90ca9...bc7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Jeg har et system som fungerer veldig bra for meg. Jeg stresser og er nervøs frem til omtrent 3 dager før eksamen. Da gir jeg opp. Tenker at løpet er kjørt og at det blir stryk. Også blir jeg rolig og det har jammen gått bra alle gangene Anonymkode: 07779...3eb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Jeg bare håper jeg får det til. Har vært syk de siste dagene så har ikke fått lest så mye heller. Men har lest jevnt og trutt ellers i løpet av månedene. Har en dag i morgen jeg kan gå over notatene på. Anonymkode: 90ca9...bc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå