Gå til innhold

Når utbetales trygd og bostøtte i mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet nøyaktig dato? 

Anonymkode: 9c9de...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skulle komme før 17 mai. Stod det i avisene før påske, i hvert fall. 

Anonymkode: 6d54c...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også trygden kommer den 12. mai. Det gjorde den i fjor. Bostøtte vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mine penger annehver uke. Så jeg får de kommende mandag eller tirsdag. AAP

Anonymkode: dd837...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bostøtten kommer nok ikke før den 19 mai.

Anonymkode: 2bfc2...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står 16 på sidene til NAV   

Anonymkode: 7254b...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, da har de endret det! Det har tidligere stått 15.mai, dvs at de kommer inn fredag 12. (De kommer alltid et virkedøgn før datoen som står) 

Jeg har belaget meg på å få penger før den helgen, sist jeg sjekket var før påske. Har betalt en regning jeg ikke trengte å betale enda nettopp fordi jeg visste at jeg fikk pengene den fredagen, da jeg skal bort. Jeg dobbeltsjekket jo også da det var det styret med påskeutbetalinger i media. Jaja, hva faen gjør man da....!!

Anonymkode: 19f0b...198

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, May 04, 2017 den 20.18, AnonymBruker skrev:

Fy fader, da har de endret det! Det har tidligere stått 15.mai, dvs at de kommer inn fredag 12. (De kommer alltid et virkedøgn før datoen som står) 

Jeg har belaget meg på å få penger før den helgen, sist jeg sjekket var før påske. Har betalt en regning jeg ikke trengte å betale enda nettopp fordi jeg visste at jeg fikk pengene den fredagen, da jeg skal bort. Jeg dobbeltsjekket jo også da det var det styret med påskeutbetalinger i media. Jaja, hva faen gjør man da....!!

Anonymkode: 19f0b...198

Ja. Det er forferdelig :icon_frown: De sparker nedover mot oss uføre. 

Anonymkode: 480bf...561

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mange som har kredittkort, slik at man får betalt for det man trenger noen dager før innbetalingen kommer?

Anonymkode: 4dd17...224

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke mange som har kredittkort, slik at man får betalt for det man trenger noen dager før innbetalingen kommer?

Anonymkode: 4dd17...224

Unødvendig å svare på en så dum kommentar ifra deg egentlig, men skal gjøre det allikevel. Jeg er minstepensjonist og har ikke kredittkort. Helt sikkert veldig mange flere minstepensjonister som ikke har det. 

Anonymkode: 480bf...561

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Unødvendig å svare på en så dum kommentar ifra deg egentlig, men skal gjøre det allikevel. Jeg er minstepensjonist og har ikke kredittkort. Helt sikkert veldig mange flere minstepensjonister som ikke har det. 

Anonymkode: 480bf...561

Er det noe som hindrer deg i å ha kredittkort?

Anonymkode: 4dd17...224

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det koster meg ikke en krone å bruke kredittkort, da jeg betaler tilbake pengene før det løper renter.

Jeg nevnte kredittkort som en løsning.

Anonymkode: 4dd17...224

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det koster meg ikke en krone å bruke kredittkort, da jeg betaler tilbake pengene før det løper renter.

Jeg nevnte kredittkort som en løsning.

Anonymkode: 4dd17...224

Jeg har også kredittkort, men jeg forsøker å unngå å bruke det for det skaper feil balanse i regneskapet.

Anonymkode: 9c9de...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kredittkort er min løsning også - om jeg da bruker et par tusen på fredag, som skulle vært overført til min konto, og så fører tilbake når pengene kommer inn på mandag så spiller det ingen rolle. Jeg fikk kredittkort som student som levde på studielån og skulle på utveksling i utlandet, skulle da tro at de som har fast inntekt i Norge både får og kan å bruk et kredittkort.

Anonymkode: c3400...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe som hindrer deg i å ha kredittkort?

Anonymkode: 4dd17...224

Jeg får ikke kredittkort. Banken sa jeg har for lav inntekt. 

Anonymkode: 229fb...025

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke kredittkort. Banken sa jeg har for lav inntekt. 

Anonymkode: 229fb...025

Har du kun spurt i en bank?

Hva med Trumf Visa?

Anonymkode: 4dd17...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler man regningen med et kredittkort så løper renten fra dagen man betaler regningen til man har betalt tilbake.

Kredittkort er lurt å bruke kun for de som har penger til regninger utenom, ikke til å betale regninger med. Men er man i krise og man vet det aldri skjer igjen så kan man gjøre et unntak.

Anonymkode: f5e96...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe som hindrer deg i å ha kredittkort?

Anonymkode: 4dd17...224

Jeg har ikke kredittkort, pga betalingsanmerkning. En ganske vanlig konsekvens av over ti år under Nav med diverse feilinfo. 

Anonymkode: 19f0b...198

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...