AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Jeg ønsker at noen personer ikke skal få se innlegg jeg er tagget i, verken på veggen min eller i nyhetsfeeden. Er det noen måte å gjøre dette på? Jeg vil ikke blokkere dem, de skal få tilgang til det jeg legger ut (hvis jeg ønsker), men der kan jeg kontrollere hvem som skal se hva, det kan jeg ikke når andre tagger meg. Det aller beste hadde kanskje vært om andre ikke fikk lov å tagge meg i det hele tatt, går dette an? Anonymkode: 8bd5d...08e
super-s Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Det skal gå an at du må godta innlegg/bilder som er tagget av deg før det kommer på din vegg.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 17 minutter siden, super-s skrev: Det skal gå an at du må godta innlegg/bilder som er tagget av deg før det kommer på din vegg. Ja jeg vet, men tror de da kommer i nyhetsfeeden likevel, og det er jo dumt. Anonymkode: 8bd5d...08e
mikrobe Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 Gå hit: https://www.facebook.com/settings?tab=timeline I nederste kolonne står det How can I manage tags people add and tagging suggestions? På det midterste alternativet When you're tagged in a post, who do you want to add to the audience if they aren't already in it? velger du Edit -> Custom -> Don't share with Husk å lagre endringene.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 På 3.5.2017 den 17.13, super-s skrev: Det skal gå an at du må godta innlegg/bilder som er tagget av deg før det kommer på din vegg. Ellers kan man lage en liste over hvem som får sett hva. Det samme med hvem som får skrevet der. Så ja Ts. Det går ann. Anonymkode: 63807...78a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 19 timer siden, mikrobe skrev: Gå hit: https://www.facebook.com/settings?tab=timeline I nederste kolonne står det How can I manage tags people add and tagging suggestions? På det midterste alternativet When you're tagged in a post, who do you want to add to the audience if they aren't already in it? velger du Edit -> Custom -> Don't share with Husk å lagre endringene. Ja men hvis den som legger det ut allerede har delt innlegget med venners venner og jeg setter på denne innstillingen, får absolutt ingen sett det da, verken i nyhetsfeeden eller på veggen min? Anonymkode: 8bd5d...08e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 Ja, du kan begrense tilgangen til enkelte personer på vennelisten din. Anonymkode: 90314...e0b
mikrobe Skrevet 7. mai 2017 #8 Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja men hvis den som legger det ut allerede har delt innlegget med venners venner og jeg setter på denne innstillingen, får absolutt ingen sett det da, verken i nyhetsfeeden eller på veggen min? Anonymkode: 8bd5d...08e Det som allerede er delt på veggen din vil bli værende der for de som allerede kan se det, selv om du endrer den gamle posten din til Only me eller endrer innstillinger til å ekskludere noen fra å se hva du er tagget i. Endrer du innstillingene i dag, gjelder det innlegg du blir tagget i fra og med du trykker på Save changes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå