AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #21 Skrevet 3. mai 2017 Jeg svarer med tanke på europris sitt smågodtutvalg: Minde sjokolade med lakrisgele, minde sjokobanan, opera mints, sure bringebærbiter, sure colaskaller, malaco lakrisfisk, malacoblanding (bare de røde og oransje bitene), lakrisbåter og gule bananer. Anonymkode: b9b58...9af
bopera Skrevet 3. mai 2017 #22 Skrevet 3. mai 2017 Er ikke så glad i smågodt - har litt problemer med mat som alle kan ta på. Men av og til slår jeg til, og da blir det et par skjeer punsjknapper. De er kjempegode!
Hattifnatten Skrevet 3. mai 2017 #23 Skrevet 3. mai 2017 Jeg har forferdelig dilla på tre ting. Liker det meste av det andre også, og plukker det av og til, men prioriterer vaniljefudge, spesialsjokolade og røde fisker når jeg først skal kose meg . Mmmmm....
Gjest ricecrispies Skrevet 3. mai 2017 #24 Skrevet 3. mai 2017 Stratos sjokoladedyr,spesial,hobby,bringebærgele/sjokolade,og de rosa og blå sure flaskene
Forundret.. Skrevet 3. mai 2017 #25 Skrevet 3. mai 2017 Savner sure og salte tær, salte og sure skumbananer, salte og sure dødningshoder. Store peacetegn. Salte skumpadder. Finner ikke disse lenger. I disse tider så liker jeg godt Rema sine trønderbarter og noen sjokladefirkanter med små lakrislinser inni.
Gjest Rose11 Skrevet 4. mai 2017 #26 Skrevet 4. mai 2017 Er litt kresen på godteri men er glad i disse da Sjokolade med karamell i Gule bananer Sure colaflasker Stratos Fersken Rød fisker Svart og rødt dødningshode Jeg har heller ikke sett de paddene på lenge. Heller ikke de skum soppene i samme farger. Synd, for de var gode.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #27 Skrevet 4. mai 2017 Krokodillene, munner, jordbær, peacetegn, føtter, skumtenner, sjokoladekulene, de rullene som ligner på tyggisruller. Sure. I rød og brun. Har ikke sett de i andre farger, sure tunger og rød og svart flaggermus Anonymkode: dc6f6...9fa
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #28 Skrevet 4. mai 2017 Lakris fudge, karamell fudge, Sjokolade med karamell inni, Sjokoladefamilien, Rosa runde og grønne karameller, peacemerker, røde fisker og skolekritt er mine favoritter 😊 Anonymkode: f29af...693
Gjest Margit Spat Skrevet 4. mai 2017 #29 Skrevet 4. mai 2017 Punsjknapper, sjokolade med lakrisgele, lakrisfudge og sjokolademus.
Gjest Peanut Skrevet 5. mai 2017 #30 Skrevet 5. mai 2017 Jeg tror ikke jeg har noen spesifikke favviser, snop er snop. Dog, sykt glad i salt skum og salmiakklakris og salt lakris og lakrisfudge og karamellfudge og og og
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #31 Skrevet 7. mai 2017 Elsker alt godtesnop Anonymkode: 5fd1e...c49
Hanako Skrevet 13. mai 2017 #33 Skrevet 13. mai 2017 Fudge, hodeskaller (de som er svarte og røde), skum sopp, skolekritt og svarte krokodiller er gjengangere
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #34 Skrevet 14. mai 2017 Siden jeg har sett småunger som klasser på godteriet altfor mange ganger ignorerer jeg alltid de to nederste hyllene. Hvis noe av dette ligger i de øverste tar jeg det: Lakrisfudge, sjokolade, sterke sukker/drops/lakristing, bananting, sjokolademus med karamellskum. Varierer litt, men jeg tar lite sure ting og aldri gummiting. Anonymkode: 9ef2e...4eb
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #36 Skrevet 14. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden jeg har sett småunger som klasser på godteriet altfor mange ganger ignorerer jeg alltid de to nederste hyllene. Hvis noe av dette ligger i de øverste tar jeg det: Lakrisfudge, sjokolade, sterke sukker/drops/lakristing, bananting, sjokolademus med karamellskum. Varierer litt, men jeg tar lite sure ting og aldri gummiting. Anonymkode: 9ef2e...4eb Jeg graver alltid så langt bak jeg kan, jeg, sånn at det som ligger oppover i boksen faller ned. Så tar jeg det! Anonymkode: fb4af...b2b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #37 Skrevet 16. mai 2017 Sjokoladefamilien og svarte krokodiller *nam* Liker også bærmums og sjokolademus Men det er flere på bygda her som liker det samme som meg som er innflytter fra byen, så er alltid tomt for alt som er godt på lørdagene her men hvis det er bittelitt igjen føles det alltid godt å ta de siste bitene foran nesa på noen av de grådige bygdeboerne Anonymkode: 3e15d...757
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #38 Skrevet 17. mai 2017 De ovale banangodteriene, rosa jordbærene med sukkestrø, hobby, og alt med vannmelon-smal ♡♡♡♡ Anonymkode: 601d4...4c0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #39 Skrevet 21. mai 2017 Hvis jeg ikke får festkarameller, så gidder jeg ikke kjøpe smågodt. Kjøper også karamellsjokolade, hobby og diverse annen lys sjokolade, masse sure ting og spesielt de små sure føttene. Liker også litt gelegodteri som f.eks. de røde bærene. Anonymkode: dba95...60f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå