Gå til innhold

Uff typen kommer for fort

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig blitt sammen med en flott fyr, men han sliter med fortidlig sædavgang. Han får utløsning av nesten ingenting. Vi lå å kysset i sengen, også skulle jeg forsøke å suge han, da det gikk for han bare jeg tok i penisroten..... Vi skulle også prøve med kondom, da han nesten hadde tredd på kondomen gikk det for han. Jeg synes veldig synd på han, samtidig som det er fustrerende for meg. Noen som har vært i samme situasjon? jeg er 34 og han 38

Anonymkode: c741d...e45

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han burde knullet mer da han var yngre.

Anonymkode: 82c48...949

AnonymBruker
Skrevet

Knipeøvelser? Går det bedre på runde nummer 2?

Anonymkode: 523fa...12f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem gidder å bruke energi på slike fjols?

TS burde finne seg en ordentlig mann.

Anonymkode: 82c48...949

• Liker 1
Skrevet

Vet du at det er et generelt problem for ham, eller skjer dette fordi han er utrolig tent på deg? 

Jeg kan komme raskt med ny partner, men det går seg til etterhvert. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem gidder å bruke energi på slike fjols?

TS burde finne seg en ordentlig mann.

Dummeste jeg har hørt. Hva om fyren er bra for henne på alle andre måter?

• Liker 1
Skrevet

Om dette er et vedvrende problem for ham, og ikke noe som skjer bare fordi han er nervøs og veldig tent på deg, i nytt forhold.
Finnes det runkeøvelser som muligens kan hjelpe. 

Eller finnes det også penisringer, som kan holde igjen utløsning litt :)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Signerer denne. Å trene pc muskelen som det heter, er veldig bra for å holde lenger for menn. Det finnes også kremer man kan bruke som gjør de mindre følsomme. For de fleste vil jevnlig sex også påvirke tidlig sædutløsning og overfølsomhet. Dette er noe han må gjøre en innsats for å ordne, forferdelig å være nyforelsket og kåt men ikke få et fullbyrdet samleie fordi han er three minute man...! 

Anonymkode: 9505b...c55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid vært slik, sex har bare vært kjiip og kjeft fra madammen. 

Anonymkode: 72ad8...ef8

Skrevet (endret)

Kanskje dere burde prøve start-stopp-teknikk? Det er en øvelse som brukes mot tidlig sædavgang, og handler om å utvikle bevissthet om hva som skjer i kroppen i det øyeblikket kåtheten oppstår og det øyeblikket en får utløsning. 

Her er en beskrivelse av hvordan man gjør det hentet fra nettdoktor.no: 

Hvordan foregår stopp-start-teknikken?

• Du, mannen, ligger naken og avslappet på ryggen. Partneren din (også naken) sitter eller ligger ved siden av deg, eller sitter mellom de atskilte bena dine. Du er passiv, mens hun er aktiv.
  • Hun kjærtegner deg slik at du får reisning. Du konsentrerer deg bare om hennes kjærtegn, og de følelser og den seksuelle spenning dette medfører.
  • Når du merker at den seksuelle spenningen øker, og du får en følelse av at din utløsning begynner å nærme seg, sier du fra.
  • Hun stopper straks med å kjærtegne deg, og den seksuelle spenningen avtar. Kanskje forsvinner noe av reisningen, og du kjenner at du ikke får utløsning akkurat nå.
  • Da starter hun igjen med å kjærtegne deg til du sier stopp. På denne måten stopper og starter dere tre ganger. Fjerde gangen fortsetter hun til du får utløsning.
  • Dette er altså det som kalles stopp-start-teknikk.
Endret av Kalyna
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å samle på faktisk... Finn deg en som duger i senga. Du lever bare en gang.

Anonymkode: 96255...25b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe å samle på faktisk... Finn deg en som duger i senga. Du lever bare en gang.

Det greit nok man lever bare en gang, men sex er ikke alt, om fyren er en bra kar på andre områder hva er da problemet? For tidlig sædutløsning kan man jo gjøre noe med, om dama har forståelse for det selvfølgelig. Trist å høre du ville dumpet en slik mann

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 96255...25b

For en idiotisk kommentar! Det finnes løsninger på slike problemer, og dette er aldeles ikke noe man bør slå opp med noen for. Slike ting jobber man seg gjennom sammen som partneren. Hadde jeg vært i ts sin situasjon hadde jeg gjort alt jeg kan for å hjelpe i stedet for å dumpe ham! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kalyna skrev:

For en idiotisk kommentar! Det finnes løsninger på slike problemer, og dette er aldeles ikke noe man bør slå opp med noen for. Slike ting jobber man seg gjennom sammen som partneren. Hadde jeg vært i ts sin situasjon hadde jeg gjort alt jeg kan for å hjelpe i stedet for å dumpe ham! 

Ikke meg som skrev dumpe kommentaren, men sex er faktisk veldig viktig i et forhold (for meg) . Ville selvfølgelig prøvd å hjelpe han til å løse problemet men det krever innsats og sterk vilje fra han selv.

Desverre er min erfaring med menn som kommer for fort at de tar det så personlig og setter seg i en offerrolle hvor de mener de er udugelige og stakkarslige istedet for å faktisk starte å trene pikken (pc muskelen uten eller med håndkle eller klut som vekt) daglig,

og ikke har selvkontroll nok ergo vilje nok til å bruke stopp teknikken som noen flott forklarer over, på seg selv når de masturberer eller når de har sex med partner!

Ja det er vanskelig å stoppe stimulering når man er på peaken og på vei til å komme, og det er kjedelig å runke seg selv i sneglefart og bruke lang tid på å bygge opp orgasmen forhold til å la seg rive med av nytelsen og vanlige rutiner om å peise på for å komme raskest mulig (sitter igjen hos mange fra tenårene der man må kjappe seg på rommet før mor kommer inn å spør om man skal ha middag) men for å forbedre problemet må man faktisk gå inn for det og ikke bare skamme seg og ikke ha vilje og tolmodighet nok for å jobbe med det! Det er ikke noe man løser ved å prøve i to uker, men en kontinuerlig pg langtidsinnsats krever det (akuratt som når kvinner skal trene sin pc muskel eller øve på å ikke onanere for hardt eller å slappe mer av under sex) det er en prosess som krever fokus og selvdisiplin og innsats og jeg opplever at menn da heller låser seg i den mest lettvinte utveien om at buhu de bare er sånn som kommer for fort og ingenting hjelper. Jo mye hjelper men da må du gjøre det også. Gjør man ikke så kan man heller ikke forvente at noen gidder å holde ut med deg når du ikke gjør noe innsats og viser kustus og selvkontroll for å løse problemet, både på egenhånd og med tolmodig og hjelpende partner. 

Anonymkode: 9505b...c55

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fatboy cocksleeve fra perfectfit.com

Du kjenner mer og han mindre. 

Anonymkode: 7233a...01e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...