Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på nettet, han er en fantastisk mann som ble enkemann for 5 år siden. Har tre barn, yngste er 17. Jeg er 30, har et barn på fire år. Jeg har aldri møtt en så bra match, vi fungerer så godt sammen, det er så harmonisk og deilig. Sexen er helt fantastisk. Men, så er det aldersforskjellen... Tanker?

Anonymkode: 4fde4...5fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke klarer å vurdere dette selv er du for ung til å ha et forhold til noen som helst uansett alder.

Herregud. Du er 30!!!

Anonymkode: 9cfe9...7da

• Liker 9
Skrevet

Hvis han har døtre kommer de til å HATE deg og hvis han har sønner kommer de til å BLI KÅTE på deg. Men for all del, kjør på!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Høres ut som romanen "Nei og atter nei" av Nina Lykke, minus minstebarnet og dødsfallet. Morsom den, selv om den yngre kvinna blir ganske skuffa.

Endret av Hurepoix
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Er vel bare å satse, du har vel ikke noe å tape.

Skrevet

Hvis du liker han skikkelig godt er det bare å kjøre på! Bare husk alle ulempene som kommer med at han er såpass mye eldre enn deg (når du er 60 er han 80 osv.). Behøver ikke være et problem, men har sett tilfeller der det dessverre blir det :/ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den eldste er vel mer eller mindre på din alder? Hvis det er en mann:skifte beite?

Du er bare 30, hva skal du med en 50 åring?

Anonymkode: 734c9...fda

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alder er bare et tall. Traff mannen min for 10 år siden. Jeg var 30 og han 50. Beste som har skjedd meg!

Anonymkode: ddfc5...cc9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hm. 30 og 50? Er det dere to som ble arrestert fordi dere absolutt skulle feste med høy musikk lang ut på morgenkvisten?

Når du er 50 er han 70 eller dau. Ditt valg.

Anonymkode: ae23e...e44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 20 år eldre. Vi hadde det veldig flott de første årene.  Men merket tydelig forskjell etter fylte 65. Når han ble pensjonist var jeg på toppen av karrieren min. Han ville på tur mens jeg jobbet mye. Dette var den viktigste grunnen til bruddet. 20 år er for mye om noen år...

Anonymkode: 96fb9...955

• Liker 3
Skrevet

Akkurat nå blir nok ikke aldersforskjellen å merkes så veldig, men om tyve år igjen så er det en annen historie. Men kjærligheten kan ingen råde over, så om det kjennes rett og dere vil satse på hverandre, så hvorfor ikke, livet er for kort til å ikke ta noen sjanser. Men akkurat nå er det nok han som må gjøre de største oppofringene av dere to. Han har snart siste barnet ut av redet. Dette var sikkert årene ha skal fokusere på seg selv og kanskje reise litt. Som småbarnsmor til så har du helt andre prioriteringer, og om han blir stefar eller om du ønsker flere barn så begynner småbarntiden på nytt for han. Når ditt barn er voksen, og du kan tenke på bare dere to, så er han ganske gammel igjen og klarer kanskje ikke å henge like godt på. Og da blir det din tur til å innrette deg etter han. Dere kommer bestandig til å være på litt feil plass i forhold til hverandre. Men om dere elsker hverandre så blir det sikkert ikke å kjennes ut som store hinder likevel. Alle forhold har sine utfordringer uansett.

• Liker 2
Skrevet

Gjør det du føler er det rette

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, skjønner ikke hvorfor ei på 30 skal ha en på 50. Så sant det ikke er daddyissues, eller masse penger i vente.

Anonymkode: 6349c...5ba

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 3.5.2017 den 17.03, Kalyna skrev:

.

Endret av stf
  • Liker 4
Skrevet
1 time siden, Steffieboy skrev:

Tenker at forskjellene er større før de er 60 og 80, da er jo begge parter nokså gamle. 40 og 60, og 50 og 70 høres for meg mer ut som perioder hvor forskjellene blir større.

Jeg syns uansett forskjellen blir for stor, uten at jeg dømmer andres valg.

Ja, det synes jeg også personlig. Kunne aldri ha vært sammen med noen som er såpass mye eldre enn meg selv :) Forestiller meg at man kan ende opp som en sykepleier når partneren blir gammel.. Men ts bør følge hjertet og hjernen her og finne ut hva hun føler er best! Selv liker jeg tanken på å bli gammel sammen med samboeren (som er tre år eldre), og ikke være redd for å miste han lenge før jeg selv er blitt gammel. 

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke brydd meg noe om aldersforskjellen. Er 32 selv og ville MYE heller blitt sammen med en på  enkemann på 50 med voksne barn enn en småbarnspappa på 35 med maste eksdame.. 

Å begymre seg over hvordan det blir om tjue år er bortkastet, da ikke finnes noen gatentier for noe som helst uansett.

• Liker 3
Skrevet (endret)
På 3.5.2017 den 20.50, Perle skrev:

.

Endret av stf
  • Liker 2
Skrevet

Tenk deg om en gang til. Når du er 40 og han 60 vil aldersforskjellen begynne å bli merkbar. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du tenker på aldersforskjellen, 20 år er ganske mye. Men gjør det som føles rett nå for man har absolutt ingen garantier i livet. Du kan bli alvorlig syk og dø lenge før han. Litt dramatisk her nå, men hva som skjer om 10 eller 20 år går det rett og slett ikke an å tenke på. Om du hadde funnet en som var like gammel som deg så kan det hende at forholdet hadde tatt slutt etter noen år av helt andre grunner. Så mitt poeng er: hvis han er en super type så kjør på uansett alder!

Anonymkode: 1d61a...23f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synd å kaste bort 30-årene dine på en gammel 50+ åring. Blir for dumt.

Anonymkode: 85d36...eba

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...