Gå til innhold

Et spørsmål til dere jenter!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel og er en sånn type som har sex 2-3 ganger hver måned med litt sånn forskjellige jenter. Er Midt opp i 20 årene da. Men jeg har aldri klart å forstå meg i dere jenter. Så spørsmålet mitt er da=Når dere har sex med noen, nyter dere det bedre når fyren tar det for hardt eller rolig?

Takker på forhånd 🙃

Anonymkode: e39b5...272

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer fra person til person, ingen her kan gi det en fasit på det. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel og er en sånn type som har sex 2-3 ganger hver måned med litt sånn forskjellige jenter. Er Midt opp i 20 årene da. Men jeg har aldri klart å forstå meg i dere jenter. Så spørsmålet mitt er da=Når dere har sex med noen, nyter dere det bedre når fyren tar det for hardt eller rolig?

Takker på forhånd 🙃

Siden du tydeligvis er innvandrer (ut fra språket å dømme) skal jeg si deg en til mann til mann: Kvinner er svært forskjellige, men en ting har de felles: De har overraskende mange av de samme følelsene og sansene som oss menn! Så her må du tenke etter: Hva liker du best, jenter som tar deg hardt eller rolig? Kansje det gir deg noe å tenke på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller ingen rolle. Det føles aldri bra uansett teknikk, når det ikke er noen følelser i bildet. Tilfeldig sex er bare et lite gjennomtenkt substitutt for å ikke ha kjæreste for en kveld og føles alltid drepende kjeeeedelig. 

Anonymkode: 2fc8a...0bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer så klart fra dame til dame. Det kan til og med variere etter dagsformen.

Anonymkode: a6d91...f29

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hurepoix skrev:

Siden du tydeligvis er innvandrer (ut fra språket å dømme) skal jeg si deg en til mann til mann: Kvinner er svært forskjellige, men en ting har de felles: De har overraskende mange av de samme følelsene og sansene som oss menn! Så her må du tenke etter: Hva liker du best, jenter som tar deg hardt eller rolig? Kansje det gir deg noe å tenke på.

"Et spørsmål til dere jenter!" :icon_frown: Du æ ikke jente!!

Skrevet

Ingen kvinner er like, preferansene varier fra person til person. For å best tilfredsstille damene du har sex med så råder jeg deg til å spørre hver enkelt hva hun liker når dere har sex. Men man merker jo ganske fort hva sexpartneren liker så lenge man har fokus på personen. Er man usikker så spør man om det kjennes godt, om hun vil ha det roligere eller hardere.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, spørsmålet ditt svarer jo på seg selv. Liker dere det best "for hardt eller for rolig". Vi liker det helt passe, altså verken for rolig eller for hardt. Men hva som er passe for hver enkelt jente er helt individuelt. Jeg liker veldig røff sex, så det som blir for rolig for meg kan godt være for hardt for en annen. Og selv om jeg liker det veldig hardt og røft kan det også blir for hardt for meg. 

Ikke bare ha sex med forhåndstilte innstillinger, faktisk ha sex med jenta. Les hennes kroppsrpåk, føl deg frem osv. 

Anonymkode: c8a64...b96

• Liker 2
Skrevet

Det er like individuelt som alt annet. Håper du bruker kondom i alle fall, om du ligger med forskjellige jenter, er risikoen stor både for kjønnssykdommer og å bli far.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt individuelt. Jeg liker variasjon, mellom rolig og middels. Hard pumping gir meg ingenting annet enn at jeg lurer på hva som foregår og håper det snart gir seg. Men med en fast partner kan jeg like røff sex en gang i blandt men ikke på one night stand. Da trenger jeg at han bruker lang tid på å få meg kåt mentalt og fysisk og ikke kjører på som det skulle stå om liv og død. 

Men noe jeg hvertfall kan si at jeg ikke liker eller er interessert i det hele tatt er en mann som ligger med forskjellige jenter hver måned eller uke! Ikke faen om jeg går i forhold med en som har femten partnere i halvåret eller året, tenk etter bare to år hvor sykt mange det er. Trolig er du full av kjønnsykdommer også, og nope bare nope aldri at jeg kunne hatt respekt for en så slutty mann! 

Anonymkode: 566b2...b2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt individuelt. Jeg liker variasjon, mellom rolig og middels. Hard pumping gir meg ingenting annet enn at jeg lurer på hva som foregår og håper det snart gir seg. Men med en fast partner kan jeg like røff sex en gang i blandt men ikke på one night stand. Da trenger jeg at han bruker lang tid på å få meg kåt mentalt og fysisk og ikke kjører på som det skulle stå om liv og død. 

Men noe jeg hvertfall kan si at jeg ikke liker eller er interessert i det hele tatt er en mann som ligger med forskjellige jenter hver måned eller uke! Ikke faen om jeg går i forhold med en som har femten partnere i halvåret eller året, tenk etter bare to år hvor sykt mange det er. Trolig er du full av kjønnsykdommer også, og nope bare nope aldri at jeg kunne hatt respekt for en så slutty mann! 

Anonymkode: 566b2...b2e

Ts her.

Takk for svar og innspill alle sammen. 

Ro deg litt ned nå.Jeg bruker alltid kondom. 0 kjønnsdykdomer. Jeg er singel og har ikke dame, hadde jeg hatt dame, så hadde kke jeg gjort det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...