jeiods Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Har ferie i månedskifte august-september, og tenkte å reise i 3 uker. Blir å reise alene, da det ikke er noen som er ledige til å dra sammen med meg. Har lyst å reise på en plass hvor det er varmt, med mye fint å oppleve (både kultur, historie og natur). Planlegger å ta dykkekurs om mulig, og gå på noen turer i området. Hadde tenkt å dra til Bali, men så gikk flyprisene fra 3000 til 6000 da jeg skulle bestille, og nå er de enda høyere.. Har ikke lyst å reise til noen sted i Europa. Oseania, karibien og slike steder frister mest. Noen som vet hvor det er fint å reise på den tiden?
aglaea Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 August-september er orkansesong i karibien, og regntid mange andre steder. Og hvis du bare vil betale 3000 for flybilletter så kommer du nok ikke veldig langt, dessverre.. På denne tiden av året synes jeg egentlig at Europa er best, ettersom det mange andre steder er regntid/orkansesong/vinter osv. Men øst-kysten på Malaysia har bra vær på denne tiden, der er det også mange muligheter for å snorkle og dykke. Perhenthian islands er helt nydelige! Er også mye annet å oppleve. Jeg kommer dessverre ikke på noen andre alternativer, men det går jo an å google hvordan været er ulike steder i de månedene.
caroprins Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Kroatia Sardinia Kypros eller en av de greske øyene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå