Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp til å finne en skikkelig god hudpleieserie i jungelen med produkter. 

Jeg er 21, snart 22 år gammel jente med generelt ung problemhud. Litt kviser innimellom og blank, oljete hud. I tillegg har jeg begynt å få små tegn til smile "rynker" ved øyne og munn hvis jeg kan kalle det det. 

Har brukt en serie nå i snart to år, men fikk nylig høre at man bør bytte serie hvert år. 

Har vurdert å kjøpe meg en dermaroller og gel, men vil ha en annen serie ved siden av med dag og nattkrem, øyekrem, serum, gjerne en toner og cleanser. Dersom samme serien også har gode ansiktsmasker og skrubb er det veldig fint. 

Noen som bruker/har brukt en serie du har vært veldig fornøyd med og kan anbefale til samme type hud som meg? :) 

Pris har ingenting å si, vil bare ha en en god serie som er bra for huden. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vitamin e øyekremen og ansiktskremen fra body shop er utrolig god. Er også veldig fornøyd med emma s rensekremen. Det er i grunn de tre jeg bruker daglig. Har prøvd mange serier som har vært svindyre fra hudpleier også som har vært utrolig gode så det kommer jo litt an på lommeboka egentlig :)

Bruker for øvrig md formulations skrubb til ansikt innimellom (byttet navn nå til Elizabeth arden professional) og cliniqe gentle eye makeupremover.

Anonymkode: 7aa7c...c11

AnonymBruker
Skrevet

Exuviance :hjerte:

Anonymkode: 06bd7...712

AnonymBruker
Skrevet

Exuviance :hjerte:

Anonymkode: 06bd7...712

AnonymBruker
Skrevet
På 3.5.2017 den 19.47, Coiljente skrev:

https://foreverliving.no/shop/category/personal_care/product/fleur_de_jouvence

Denne serien er super! Produktene kan også kjøpes hver for seg. Surf litt på nettsiden, det finnes gode masker og skrubber der også :) 

Å gud, NEI.

Vil anbefale deg å sjekke ut Medicalia og Pevonia! Jeg bruker begge disse to, og huden min har blitt så fin og frisk. 

Anonymkode: 86aca...c20

Skrevet

jeg anbefaler Maria Åkerberg sin hudpleieserie. svensk, økologisk serie. jeg har lenge slitt med stygg hud, brukt utrolig mye penger på alt fra apotek til dyre produkter hos hudpleier. aldri hatt så bra hud som da jeg begynte med Maria Åkerberg produktene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...