Gjest Turi Skrevet 25. desember 2004 #1 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg let6er etter figurer i finer eller treplater - tynne som kan males på. Skal ha sirkel, firkant og trekant - diameter ca 15 cm. Jeg leter og leter og leter på nett, men finner det ikke. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. desember 2004 #2 Del Skrevet 25. desember 2004 Panduro har slike figurer, men jeg aner ikke om de har de "motivene" du leter etter. Muligens har de slike plater uten utstansede figurer, som du kan skjære ut selv. Ellers har jo f.eks Maxbo tynn finer, som du kan sage ut figurene i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 30. desember 2004 #3 Del Skrevet 30. desember 2004 Tror nok du kan finne det hos Panduro, eller kanskje hos Sløyd-Detaljer. Tlf til sløyd-detaljer: www.Sloyd-Detaljer.no Telefonnummeret er slettet i henhold til våre regler. Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 1. januar 2005 #4 Del Skrevet 1. januar 2005 Tusen takk for god hjelp :-) Har bestilt fra Panduro, gleder meg til de kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå