Gå til innhold

Massere jenteføtter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fountaine skrev (2 minutter siden):

Resting bitch face?

Ja blir vel raskt noe sånt da 😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen yrker hvor man jobber med å massere jenteføtter?

Anonymkode: 89289...25d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fotterapeut eller fotpleier kan kanskje være et skritt i rett retning, og det som kanskje er nærmest.

Skrevet

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Massør, men vær da også forberedt på at menn kan komme👍

Anonymkode: ac4ab...1e2

• 1 måned senere...
Skrevet

Tror dere man kan starte firma som kommer hjem til folk og masserer føttene deres? Tenker det er flest kvinner som vil benytte seg av dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror dere man kan starte firma som kommer hjem til folk og masserer føttene deres? Tenker det er flest kvinner som vil benytte seg av dette.

Er du gæ’ærn? Det er selvfølgelig menn. Kvinner liker ikke å få rørleggere hjem engang, som man MÅ. Føttene mine kan jeg få fikset hos profesjonelle, i deres bygninger 

Anonymkode: bca5f...3fb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du gæ’ærn? Det er selvfølgelig menn. Kvinner liker ikke å få rørleggere hjem engang, som man MÅ. Føttene mine kan jeg få fikset hos profesjonelle, i deres bygninger 

Ville du ikke likt å få en mann hjem til deg som masserte føttene dine?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville du ikke likt å få en mann hjem til deg som masserte føttene dine?

Jeg hadde aldri sluppet en fremmed mann inn i huset mitt, nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde aldri sluppet en fremmed mann inn i huset mitt, nei. 

Han er jo ikke fremmed, det er en mann som jobber i et firma som masserer føtter.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2017 den 13.43):

Er det innafor å spørre fremmede jenter og kvinner (på en hyggelig og sjarmerende måte selvfølgelig) om å få lov å massere deres føtter på en strand, i parken, cafe o.l? Det ville vært så digg.

Anonymkode: 3b5d9...6b6

Lukter fot fetish lang vei ;)

Anonymkode: 9a392...47e

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, det finnes forpleiere som reiser ut. De fleste som benytter seg av tilbudet er riktignok eldre, ofte diabetikere, som sliter med å reise selv.

Anonymkode: fd8b4...017

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er jo ikke fremmed, det er en mann som jobber i et firma som masserer føtter.

Det er en fremmed. Jeg masseres hos profesjonelle, hvorfor skal de komme hjem til meg? De proffe er også fremmede, men da i et offentlig bygg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det finnes forpleiere som reiser ut. De fleste som benytter seg av tilbudet er riktignok eldre, ofte diabetikere, som sliter med å reise selv.

Anonymkode: fd8b4...017

Akkurat. Så så lenge man kan reise selv, inv man ikke de hjem til seg. Som TS håper på 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kan du ikke bare holde deg til å runke etter dameføtter på bilder. Du har fått svar i tråden her om at 99% av damer (og menn) ikke ser for seg at ditt enkeltmannsforetak - "Ståpikk og fotmassasje" er liv laga.

Anonymkode: 3dd99...bf0

• Liker 1
Skrevet
On 11/20/2023 at 8:51 PM, AnonymBruker said:

Beboerne på eldrehjemmet vil bli overlykkelige; blodomløpet er ikke lenger det samme når man har kommet i 80-årene.

Anonymkode: 13e2f...b87

• 1 måned senere...
Skrevet

Å gå bort til tilfeldige jenter i en park å foreslå fotmassasje blir nok ingen suksess om du ikke tenner på å bli anmeldt til politiet......

Anbefaler heller å avtale møte f.eks via tinder om å møtes i en park. Avtal åpningsreplikk og det er helt innafor......

Skrevet (endret)

Ikke kvinner, men altså jenter (= <18 år) er da målet for dette enestående tilbudet fra en fremmed mann. Kvalmen stiger.

Endret av Hareena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...