Gå til innhold

Folk eier ikke filter og egen sensur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Smålig irritert, beklager på forhånd!

Hvordan har det seg at det alltid blir så mye deling av privatlivene til sine på Facebook?

(Bare eksempler)

Kvinneforum, hønehjørnet og Gjøkeredet er sånne grupper hvor det bare prates om utroskap og psykiatri og barnevernet og tenker ikke folk lenger?

Det virker som at folk ikke eier filter og det er mennesker med barn og familie hvor de utleverer seg selv og sine nære i slike grupper.

Det virker rett og slett som at disse gruppene er parodier av dette forumet og selv her utleverer medlemmer seg selv og sine nære.

Hva mener dere om det? 

Er DU en som er forsiktig med å dele for mye privat om deg selv på sosiale medier?

Anonymkode: b0efb...5d4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smålig irritert, beklager på forhånd!

Hvordan har det seg at det alltid blir så mye deling av privatlivene til sine på Facebook?

(Bare eksempler)

Kvinneforum, hønehjørnet og Gjøkeredet er sånne grupper hvor det bare prates om utroskap og psykiatri og barnevernet og tenker ikke folk lenger?

Det virker som at folk ikke eier filter og det er mennesker med barn og familie hvor de utleverer seg selv og sine nære i slike grupper.

Det virker rett og slett som at disse gruppene er parodier av dette forumet og selv her utleverer medlemmer seg selv og sine nære.

Hva mener dere om det? 

Er DU en som er forsiktig med å dele for mye privat om deg selv på sosiale medier?

Anonymkode: b0efb...5d4

Gjøkeredet er en film, og flere har jo stått frem i VG blant annet og fortalt at alt der bare er tull og tøys. Når det kommer til hønehjørnet og sånt, så virker det ikke som om at det er deling av folks privatliv, men heller noen som sitter og kjeder seg eller noe sånt. Hvis jeg deler noe på nett så er det ofte tull selv om jeg skriver seriøst i diskusjonene, men enkelte skjønner ikke det. Når det er sagt så bruker jeg det så godt som aldri. :) 

Anonymkode: ac9e8...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri delt noe om meg selv på sosiale medier, men var altfor åpen før. (Psykiatri)

Det som fikk meg til å slutte var at noen fortalte meg sannheten, rett og slett. Er veldig flau over at jeg var SÅ åpen som jeg var i dag og er glad for at noen sa i fra.

Anonymkode: f145d...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er idioter... har ikke noen annen forklaring dessverre😢

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...