Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

C9 diett - erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Yes, som overskriften tilsier så er jeg på jakt etter erfaringer. :pinar:

Jeg har som sikkert det fleste noen kilo ekstra på kroppen som jeg gjerne vil ha av meg - helst FØR sommeren. Ei god venninne av meg er blitt forhandler på C9 og har spurt om jeg er villig til å teste den ut for en litt billigere penge enn ellers. Jeg takket jo selvsagt ja, men nå etter jeg har lest meg litt opp på temaet så begynner jeg å bli litt i tvil altså.

Skjønner opplegget og alt det der, og er absolutt mer for trening og sunn livsstil som ikke bare består av aloverashakes og frukt, men ja.. Nå har jeg jo sagt meg villig til å prøve, så er veldig interessert i om noen faktisk har fått resultater?:fnise:

Anonymkode: 2a3b9...f70

AnonymBruker
Skrevet

Du kan like gjerne putte pengene dine rett i do. 

Vær aktiv, spis sunt og i mindre mengder. Er man veldig aktiv kan man i grunn spise ganske store mengder mat også. Jeg trener 6 dager i uka og spiser kjempemye mat og må til og med ha egne restriksjoner på jogging fordi jeg ikke klarer å få i meg nok mat til å holde vekta om jeg jogger mye. Sånn som i går forbrente jeg 1200 kcal på en joggeøkt og da er det rett og slett ikke nok timer i en dag til at jeg klarer å spise nok. Så det er ikke så vanskelig. 

Anonymkode: c76a4...7a9

Skrevet

Det er som med alle andre slike kurer og dietter: Selvfølgelig går du ned i vekt hvis du inntar langt færre kalorier enn du forbrenner. I tillegg vil du miste en del kroppsvekt i form av vann når du spiser svært lite/faster. Og fordi du ikke samtidig endrer kosthold og livsstil så vil de kiloene du mistet, gjerne sammen med noen flere, komme tilbake minst like fort som de forsvant.

Ellers kan du jo lese denne artikkelen: https://www.nrk.no/norge/ekspert-om-aloe-vera-i-c9-diett_-_-helt-unodvendig-1.13038864

Skrevet

Hvor mye får du for å teste det ut? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har erfaring.

Det gikk egentlig veldig bra å gjennomføre, og jeg hadde ingen problemer med pulveret eller juicen. Jeg gikk ned tre-fire kilo de første dagene, men opp igjen ett kilo de siste dagene.

Kiloene kom tilbake, men ikke veldig raskt. Hadde jeg fortsatt med ett skjerpet kosthold, så hadde de ikke kommet tilbake (jeg reiste på ferie og skikkelig koste meg rett etterpå...).

Det jeg sitter igjen med nå er en godt følelse av å ha fullført en kur til punkt og prikke OG at jeg ble veldig bevisst all småspisingen i løpet av en dag.

Kuren kan være en fin start på noe varig, men det finnes mange andre gode måter å gjøre det på også :) 

Personlig anbefaler jeg ikke denne kuren. Det sier seg egentlig selv at ingen blir slank på ni dager, så om en må fortsette en type diett etterpå likevel, så kan en lik så vel begynne der, og spare pengene.

Anonymkode: f501b...448

AnonymBruker
Skrevet

Erfaring her

c9 er jo ikke en diett sånn sett, det er en slags kickstart for å få fart på en sunnere hverdag. Jeg gikk inn til sammen 19 cm og ned 3 kg. Dette er da som oftest overflødig vann og det er veldig lett å gå opp igjen hvis man ikke er innstilt på å fortsette en sunn livsstil etterpå. Anbefaler å ta f15 etterpå :) 

Anonymkode: 3ca24...567

Skrevet

Har personlig ikke prøvd, men hvis du ikke er en jo-jo slanker, så vil du vel ikke risikere å bli det fordi venninna di har blitt forhandler? 

Mulig det er et ras av folk som har oppnådd varig vektnedgang med dette, men jeg har ikke hørt om noen irl

AnonymBruker
Skrevet

C9 er bare tull, og Forever Living er pyramide... Skjønner ikke at så mange prøver å tjene penger på det enda..

Anonymkode: b866c...72b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...