AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Skal på intervju på en stilling som sekretær, og vet jeg har gode sjanser (arbeidsgiver har allerede pratet med referanse som har "sladret" litt til meg) - men jeg vet jeg kommer til å få spørsmål om forventninger til lønn, og jeg synes det er så vanskelig! Jeg har vært utenfor ordinært arbeidsliv i nesten ti år (jeg har drevet og jobbet i eget AS, og lønn har derfor variert), og aner virkelig ikke hva jeg kan forvente. Stillingen er i en lokalavdeling av en stor bedrift, hovedkontor i Oslo men denne stillingen er i en småby. Privat sektor. Dette er den eneste sekretærstillingen i lokalavdelingen, så det er litt sånn "samle alle tråder og holde kontoret gående"-stilling hvor jeg må være ganske selvgående. Ikke lønn/økonomioppgaver. Jeg er over 40, ingen formell utdanning bortsett fra et par enkeltstående fag på BI og over ti års arbeidserfaring innen kontorarbeid (utenom tiden i eget firma). Hva vil en grei lønn ligge på tro? Anonymkode: 8eb52...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå