AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Hei! Jeg er nå i en litt spesiell situasjon i livet... Livet der jeg nå skjønner at jeg vil komme til å være alene mamma å samtidig kjempe for at min ex sin familie ikke skal ha noe med datteren min å gjøre. Situasjonen jeg er i nå er vel litt annerledes enn den jeg forestilte meg å være i når jeg først skulle få barn... Jeg drømte om å være forlovet med en som elsket meg høyest å satt meg fremst... Ikke at jeg ble stilt bakerst i rekkefølgen... ski, kompiser, egne mål i livet, jobb, familie og så meg selv... Familien til eksen min snakker ikke en gang med han, å di fant det heller ikke inni hjertet deres til å gratulere sønnen sin når han først fortalte dem at han skulle bli far. Forholdet til meg å eksen tok brått slutt denne gangen, der familien hans rådet han til å ikke ha noe med meg å gjøre... selv om jeg aldri har fått møtt dem på disse 2,5 årene vi var samboere.. Broren til eksen min har alltid gått å snakket stygt om meg bak ryggen min, orket ikke en gang å akseptere meg som venn på facebook. Selv har jeg aldri skjønt hvorfor dem ikke liker meg, har aldri gjort noe mot dem å forholdet til eksen var forsåvidt ganske fint frem mot bruddet. Problemet for meg... Er bare hvorfor vil du ha noe med en familie som ikke snakker til deg i utgangspunktet? Som kan fint gå over 1 år uten å i de hele tatt tenke på deg eller sende deg en melding, som kastet deg ut å der du måtte bo med bestefaren din til du var 15 å flyttet vekk?. Jeg sitter her gravid, ett barn vi prøvde i 1,5 år på å lage... Fordi vi begge så for oss en fremtid med hverandre å en dag gifte oss. Du er bare full av dritt å løyner, du vet hvor jævlig høyt jeg egentlig elsket deg. Jeg sitter bare igjen med spørsmålet, er ikke det faktumet at vi skal bli foreldre sterk nok grunn for deg til å prøve å få forholdet til å funke? Er du så FORBANNA egoistisk? Har jeg virkelig kastet vekk så lang tid på deg der jeg aldri har løyet, gått bak ryggen din slik som du har gjort mot meg?. Jeg elsket deg virkelig over alt, å jeg ville være med deg uansett hvor jævlig vanskelig det kom til å være... Jeg skjønner ikke at du kan være så jævlig feig, falsk å selvopptatt.... Men om jeg skal se på den positive siden av alt dette så har jeg nå endelig insett hvor dum du er å kaste bort tid på, å at jeg faktisk fortjener noen som har mye mer enn det du hadde å komme til bordet med. Jeg skal komme over deg... å jeg har det mye bedre alene. Anonymkode: 3d731...785
GammelKaktus Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Evig kjærlighet finnes det er den kjærligheten vi har til barna våre. 🤗 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå