AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Altså å be mine tanter/onkler og søskenbarn til mitt barns konfirmasjon som jeg overhodet ikke har kontakt meg? Er det forventet? Har igrunn ingen interesse av å møte dem heller. Hva med mannens tanter/onkler og søskenbarn? De er derimot oppegående mennesker, men vi har ikke noe å gjøre med dem heller. Hvem ber dere? Anonymkode: b1822...a4b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Nei, det er ikke normalt med mindre man har kontakt med dem eller har liten familie Anonymkode: e7347...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke normalt med mindre man har kontakt med dem eller har liten familie Anonymkode: e7347...e8e Ok. Vi er ikke noen stor familie, det blir 18 stk som er de nærmeste inkludert oss. ( dette er uten våres tanter/onkler og søskenbarn) Men som nevnt da så har ikke vi foreldrene noen kontakt med disse personene. Anonymkode: b1822...a4b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Nei, det tror jeg ikke er vanlig. Anonymkode: 94e06...311 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Vi er ikke noen stor familie, det blir 18 stk som er de nærmeste inkludert oss. ( dette er uten våres tanter/onkler og søskenbarn) Men som nevnt da så har ikke vi foreldrene noen kontakt med disse personene. Anonymkode: b1822...a4b De fleste konfirmasjonsselskap har 20-30 gjester totalt. Jeg ville i alle fall ikke invitert familiemedlemmer som jeg, eller konfirmanten, ikke har kontakt med. Det kan lett oppfattes som å invitere kun for å ende opp med en tykkere konvolutt Anonymkode: e7347...e8e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #7 Skrevet 3. mai 2017 Nei! Konfirmantens tanter og onkler, eventuelt søskenbarn. Konfrimantens besteforeldre. Konfirmantens søsken og eventuelt deres husstand. Nære, nære familievenner. Det er normalt. Konfirmasjon er småskalagreier. Anonymkode: 13959...762
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #8 Skrevet 3. mai 2017 Det er vanlig å be onkler/tanter og søskenbarn ja. Som man ikke har kontakt med? Nei. Anonymkode: 9e19b...b2d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #9 Skrevet 3. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vanlig å be onkler/tanter og søskenbarn ja. Som man ikke har kontakt med? Nei. Anonymkode: 9e19b...b2d Mente selvføgelig konfirmantens. Ikke din. Så ikke at du skrev dine. Beklager!! Anonymkode: 9e19b...b2d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #10 Skrevet 3. mai 2017 Nei, det er ikke vanlig. Om mors tante har fungert som en reservebestemor hadde det vært både naturlig og hyggelig å invitere henne til konfirmasjon, ellers ikke. Anonymkode: ae934...f3c
Wit Skrevet 3. mai 2017 #11 Skrevet 3. mai 2017 Vi har konfirmasjon i 2018 og her blir KUN konfirmantens tanter/onkler og søskenbarn bedt (i tillegg til besteforeldre). Ikke mine og mannen min sine. Siden min datter kun har voksne søskenbarn blir dette mange nok siden de blir invitert med partnere og barn. Så ledd utover dette ber vi ikke. Vi blir uansett mellom 20 og 30 med små og store, og det holder lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå