Gå til innhold

NIOB mp3-spiller-hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan noen hjelpe meg, jeg skjønner ikke hvordan den skal brukes eller hva jeg skal gjøre. Det fulgte ikke med bruksanvisning, fant det på nettet, men den er bare på engelsk. Jeg er ikke så inni data greiene at jeg skjønner SÅ mye... Har funnet ut av ledninger etc, trenger hjelp til å få starte hele driten... :evil: Skjønner ikke hvordan jeg får spilleren på(trykker på på-knappen) eller hvordan jeg skal lade den(har lada i hele natt, og det står at den har low battery)..Helvetes greier..! Og jeg bytter den ikke, jeg skal klare det.. :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står at for at jeg skal lade den kan jeg gjøre det gjennom å koble den til USB port på pcen. Jaha.. Javel..Hva i huleste er det? Og hvor finner jeg den...?! Gosj... :-?

Gjest bare en mann
Skrevet

USB er en tilkobling på PCen som ser ut som en slisse ca 1,5 cm bred og 3-4 mm høy. Det varierer hvor disse sitter på maskinene men de er ofte i front og på baksiden, i fronten gjerne under et deksel som kan åpnes.

På baksiden sitter de helt åpent. De fleste PCer har minst 4 slike.

Hv heter din PC da? Modell/type?

Skrevet

Spilleren lades gjennom usb-porten. Det følger med ledning. Stapp den inn et sted bak på maskinen. Den passer bare ett sted. Du har antakeligvis flere like usb-porter. Bruk en av dem.

Spilleren starter du med [Play/Stop]-knappen. Trykk og hold.

Det tar 3-4 timer å lade.

Skrevet

Har gjort alt ovenfor. En datafyr med peiling skal se på den.

Ellers takk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...