Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har veldig gjerne lyst til å prøve meg som negledesigner, tenker i utgangspunktet akryl og ikke gel, men har ikke helt bestemt meg. 

Tanken er at jeg skal ta kurs/utdanning, men ønsker ikke å bruke titusenvis av kroner på kurs før jeg er sikker på at dette er noe jeg virkelig ønsker å gjøre. Jeg ønsker derfor å kjøpe inn litt av produkter for å prøve meg litt hjemme først. (Kommer til å øve på falske fingere/hånd) 

Men jeg aner ikke vilke produkter jeg skal kjøpe! Det er så mange forskjellige produkter der ute og mange kan du heller ikke kjøpe uten at du har lisens/kurs. 

Har noen av dere tips til meg hvor jeg kan få kjøpt produkter/ startkit av god kvalitet? Et merke du anbefaler? Eller har dere noen andre gode tips eller råd til meg som tenker på å starte opp? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en nettside som selger mange neglelakker og negleutstyr, hvor du kanskje kunne ha skaffet deg en slags starterkit. Det heter:  http://www.transdesign.com/

Ellers så kan du også titte på youtube-videoer, vet at det er mange som viser steg-for-steg hvordan du skal bli en god negldesigner. Essie-neglelakkene er populære, og så har vi OPI og mange andre.

Skrevet

Var en del negleutsyr på siden, men ikke akrylutstyr som jeg primært leter etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...