Bambee Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Hei! Jeg har veldig gjerne lyst til å prøve meg som negledesigner, tenker i utgangspunktet akryl og ikke gel, men har ikke helt bestemt meg. Tanken er at jeg skal ta kurs/utdanning, men ønsker ikke å bruke titusenvis av kroner på kurs før jeg er sikker på at dette er noe jeg virkelig ønsker å gjøre. Jeg ønsker derfor å kjøpe inn litt av produkter for å prøve meg litt hjemme først. (Kommer til å øve på falske fingere/hånd) Men jeg aner ikke vilke produkter jeg skal kjøpe! Det er så mange forskjellige produkter der ute og mange kan du heller ikke kjøpe uten at du har lisens/kurs. Har noen av dere tips til meg hvor jeg kan få kjøpt produkter/ startkit av god kvalitet? Et merke du anbefaler? Eller har dere noen andre gode tips eller råd til meg som tenker på å starte opp?
lilletre Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Det finnes en nettside som selger mange neglelakker og negleutstyr, hvor du kanskje kunne ha skaffet deg en slags starterkit. Det heter: http://www.transdesign.com/ Ellers så kan du også titte på youtube-videoer, vet at det er mange som viser steg-for-steg hvordan du skal bli en god negldesigner. Essie-neglelakkene er populære, og så har vi OPI og mange andre.
Bambee Skrevet 6. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2017 Var en del negleutsyr på siden, men ikke akrylutstyr som jeg primært leter etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå