Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 3.5.2017 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Mannen min vil ikke bruke gifteringen. For meg er dette veldig sårt og sårende. Hva tenker dere andre som er gift om dette?

Anonymkode: b2ab4...25f

Nå er jeg som mannen din.. unnskyldningen min er at fingrene er ikke gått tilbake til normalen enda etter graviditet, er ubehagelig å ha den på nå. Gidder ikke bruke penger på å utvide ringen da planen er å passe den bedre igjen, ikke har den godt av å bli tatt ut og inn igjen heller. Hadde det ikke vært for at baby enda grabber og river i ting så hadde jeg hatt den på i kjede rundt halsen.

Jeg har overhode ikke tenkt tanken engang på at min partner skulle bli såret av at jeg ikke vil bruke den..

Mannen min bruker sin stort sett hele tiden, tar den av hvis han skal jobbe med no håndtverk der den kan være farlig å ha på. Har også glemt å ta den på igjen men det har jeg ikke kjent en plass. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være et alternativ å henge den rundt halsen og ned i skjorta? Da er den nærme hjertet :)

Skrevet (endret)

Å bruke giftering er et utmerket sjekketriks. Kanskje han bare var lei av at jenter likte han bare fordi de visste han hadde en kone som likte han?

Endret av Sykkelkopp
AnonymBruker
Skrevet

Samma det vel? Det er jo ikke ringen som avhenger av om dere er gift eller ei.... Jeg tenker det finnes mye verre ting her i verden enn at mannfolket ditt ikke vil bruke ring. 

Anonymkode: 10b0e...3f0

Skrevet

Nå har jeg aldri vært gift eller forlovet, men jeg hater ringer,halskjede og klokker. Så hadde jeg gifta meg, så hadde det vært bare på papiret.

Trenger ingen ring for å bevise til andre hva slags sivilstatus jeg har.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...