Gå til innhold

70%

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Twigi ulogget

Tenk deg at du f.eks har hoftemål på 100 cm og midjemål på 70 cm - da er du perfekt :sjarmor:

Hmmm .... jeg er så smal over hofta, at jeg nok må legge bort julemarsipanen nå, hvis jeg i det hele tatt skal nærme meg 70%'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Alt under 1 er bra..

alt under 0,8. Ikke 1.

Hmmm .... jeg er så smal over hofta, at jeg nok må legge bort julemarsipanen nå, hvis jeg i det hele tatt skal nærme meg 70%'en

Og det er akkurat derfor jeg synes liv/hofte ratioen er så tåpelig.

Man kan risikere å komme ut som "overvektig" på den testen, når man egentlig er slank. Bare fordi man har smale hofter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Testen handler ikke om overvekt, men om evne til reproduksjon. Jenter som har et 70 % forhold mellom hofter og midje skal visstnok ha den beste evnen til å bli gravide og føde barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Testen handler ikke om overvekt, men om evne til reproduksjon. Jenter som har et 70 % forhold mellom hofter og midje skal visstnok ha den beste evnen til å bli gravide og føde barn.

ok. Da så. Trodde det var liv/hofte ratio du snakket om jeg. :-) Det andre der har jg aldri hørt om, så det vet jeg ikke noeom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o :o :o :o :o

Vil du bli gravid eller ikke? Skjønner ikke greia. De har funnet en liten sammenheng tror jeg, mens det er jo ørten andre faktorer som spiller inn på fruktbarhet da. Og som statistikkprofessoren min sa til oss på første forelesning: Statistikk er: Enten så skjer det, eller så skjer det ikke. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...