Gå til innhold

Sushi i Kristiansand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på en jobbreise til Kristiansand i neste uke, og den første kvelden kommer jeg til å være helt alene i byen. (De andre fra jobben kommer dagen etter). Jeg tenkte derfor å kanskje bare ta med meg sushi og spise på hotellrommet (er ikke så fan av å sitte alene på restaurant.. :sjenert: )

Men jeg er overhode ikke kjent i Kristiansand, og aner ikke hvor (om?) man kan få tak i bra sushi der. Er det noen som har noen tips til meg?? Helst i nærheten av hotell Ernst, siden det er der jeg skal bo.

På forhånd tusen takk for tips :blomst: 

Anonymkode: 42309...c00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er to sushi steder som jeg vet om. En i Henrik Wergelandsgate, og en i Dronningensgate. Det er ikke langt å gå til hverken det ene eller andre fra der hvor hotellet ditt er :) Den i Henrik Wergelandsgate er nok nærmest.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Callisto83 skrev:

Det er to sushi steder som jeg vet om. En i Henrik Wergelandsgate, og en i Dronningensgate. Det er ikke langt å gå til hverken det ene eller andre fra der hvor hotellet ditt er :) Den i Henrik Wergelandsgate er nok nærmest.

Tusen takk for tips :jepp: Har du prøvd disse stedene selv?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tips :jepp: Har du prøvd disse stedene selv?

Bare det i Henrik Wergelandsgate, begge stedene er veldig sånn "fast food" sushi, kanskje ikke det aller beste jeg har smakt, men har ikke så mye annet å velge mellom i denne byen :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke bedre sushi i Kristiansand enn den du får på food asylum! Så vil absolutt anbefale deg dem. De har også take away. Sjekk dem opp på google og se take away menyen. Den er faktisk så god at vi reiser lett 40 minutter med bil for en date der innimellom :)

Anonymkode: 10706...afb

Skrevet

Har ikke testet - men maten på FoodAsylum ser kjempe god ut! Har notert meg at om jeg skal til Kristiansand skal jeg definitivt spise der. Litt stive priser kanskje, men veldig fristende :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for enda flere tips :blomst: Da blir det iallfall definitivt sushi på hotellrommet på meg :biggrin: 

Skrevet

Food asylum er best, men ja. Det er stive priser der. Ellers er HT sush i  Kirkegata 8 i også veldig god :-) Begge to ligger en veldig liten labbetur fra Ernst. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Lurvetjofsa skrev:

Food asylum er best, men ja. Det er stive priser der. Ellers er HT sush i  Kirkegata 8 i også veldig god :-) Begge to ligger en veldig liten labbetur fra Ernst. 

Takk for tips :blomst:

KG assa, kan virkelig brukes til alt :nordvesta: :spise: 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips :blomst:

KG assa, kan virkelig brukes til alt :nordvesta: :spise: 

Bare hyggelig 😃

Kjente at jeg savnet Kristiansand nå! Er flyttet til Østlandet :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...