Gå til innhold

Hva bør jeg kjøpe på flyplassen??


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Snart tid for Tax-free-raid igjen.

Jeg blir som regel overveldet av utvalget og ender opp med å gå tomhendt ut igjen.

Nå må jeg vite nøyaktig hva jeg skal se etter.

Tips meg gjerne om produkter som passer til "grov" hud. Jeg har blandingshud (fet hud og store poreri T-sonen). Ingen store problemer med kviser/uren hud og heller ikke allergier. Huden min tåler mye.

Det jeg trenger er egentlig en renseserie (rensemelk, hudvann, dagkrem osv) og gjerne en Ok foundation som er lett og naturlig. Kjøpte en Shiseido-foundation sist, som ikke fungerer helt som jeg vil.

Er fornøyd med Cliniques Stay-true Make-up (farge: stay sunny), men denne fant jeg ikke o Clinique-hylla sist. Må derfor ha et alternativ.

Noe annet jeg bare MÅ kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger du bodylotion er Biotherm veldig bra. (den hvite flasken med blå stripe)

Og øyekrem; Lancome Hydra Zen Yeux (gele/krem konsistens)

Når det gjelder foundation ville jeg ventet til jeg kom hjem, og så bestilt meg i.d fra essentialdayspa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller aller aller beste hudvannet som finnes kommer fra Clinique. Uheldigvis kan den være litt vanskelig å få tak i. Den heter Mild cleansing lotion, og er IKKE de numrerte flaskene. (Ikke kjøp de med nummer, de har alkohol)

Rensekrem synes jeg er best fra Dermalogica. Clinique har ingen jeg har likt. Ikke Kanebo heller.

Jeg er forøvrig frelst på farget dagkrem, men denne er jo mindre dekkende enn foundation. Bruker nå Clinique tinted city block, men tror Shiseido tinted moisturizer blir neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...