AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Kuk er det folkelige ordet, mens penis er den nøytrale betegnelsen. Hva er tilsvarende for fitte? Anonymkode: e0868...fe6
stan Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 14 minutter siden, kattepusen skrev: Vagina. Er ikke vagina fødselskanalen, det som er inni? Vulva er betegnelsen på det som er synlig utenpå. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Fanny har jeg hørt bli mye brukt Anonymkode: f04e7...daf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 22 minutter siden, stan skrev: Er ikke vagina fødselskanalen, det som er inni? Vulva er betegnelsen på det som er synlig utenpå. Det kan godt hende, men du får aldri folk til å kalle musen for vulva, da sier man heller vagina. Anonymkode: 3eeff...9f0 4
SlemUlv Skrevet 3. mai 2017 #7 Skrevet 3. mai 2017 28 minutter siden, stan skrev: Er ikke vagina fødselskanalen, det som er inni? Vulva er betegnelsen på det som er synlig utenpå. Etter et google søk, har du selvfølgelig rett! Vulva it is.
stan Skrevet 3. mai 2017 #8 Skrevet 3. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt hende, men du får aldri folk til å kalle musen for vulva, da sier man heller vagina. Anonymkode: 3eeff...9f0 Nei, men jeg oppfatter tråden at det er det korrekte medisinske uttrykket det spørres etter. I såfall er vagina det som er inni. 1
Gjest GulSol Skrevet 3. mai 2017 #9 Skrevet 3. mai 2017 Vagina. Kuken er jo det mannlige redskapet man bruker for å utføre samleie, vagina er tilsvarende dette hos kvinner.
stan Skrevet 3. mai 2017 #11 Skrevet 3. mai 2017 2 minutter siden, kattepusen skrev: Etter et google søk, har du selvfølgelig rett! Vulva it is. Ja, men jeg tviler på at jeg kommer noen gang til å si til dama mi: "Så flott vulva du har!" 😀 1
SlemUlv Skrevet 3. mai 2017 #12 Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, stan skrev: Ja, men jeg tviler på at jeg kommer noen gang til å si til dama mi: "Så flott vulva du har!" 😀 Om Kjære sier det, kommer jeg til å le meg i hel :o
stan Skrevet 3. mai 2017 #13 Skrevet 3. mai 2017 2 minutter siden, GulSol skrev: Vagina. Kuken er jo det mannlige redskapet man bruker for å utføre samleie, vagina er tilsvarende dette hos kvinner. Men fitte er jo også klitten og leppene, altså vulva.
stan Skrevet 3. mai 2017 #14 Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Om Kjære sier det, kommer jeg til å le meg i hel :o Ta det som et kompliment. Det er godt ment 😂
SlemUlv Skrevet 3. mai 2017 #15 Skrevet 3. mai 2017 2 minutter siden, stan skrev: Ta det som et kompliment. Det er godt ment 😂 så får han bruke ordet fitte i stedenfor! *ler* heldigvis har vi et ganske åpent sexliv, så litt latter er bare bra !
stan Skrevet 3. mai 2017 #16 Skrevet 3. mai 2017 4 minutter siden, kattepusen skrev: så får han bruke ordet fitte i stedenfor! *ler* heldigvis har vi et ganske åpent sexliv, så litt latter er bare bra ! Det er bra. Alt for mange her på forumet er så innmari alvorlige når det gjelder noe som skal være en gøy lek.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #17 Skrevet 3. mai 2017 Jeg sier slufsa mi eller hufsetufsaAnonymkode: fd914...fb0
Nuddelkopp Skrevet 3. mai 2017 #18 Skrevet 3. mai 2017 Vagina. Noen som sier mus greier jeg ikke å ta seriøst. Tenk om gynekologen skulle sagt det a
Gjest Frøyahjerte Skrevet 3. mai 2017 #19 Skrevet 3. mai 2017 (endret) Fitte på soverommet. Høna og underlivet utenfor husets fire vegger. Liker best ordet fitte, det betyr våtmyr eller bergsprekk. Ganske god beskrivelse. På et eller annet tidspunkt fant en kunnskapsløs og såret dust på at det skulle bli et skjellsord med betydning feig og pinglete. Ironisk nok, da fitta i grunn er ingen av delene Ikke bare kan ho klemme godt rundt noe så lite som en finger, ho har jammen også født flere bebier, og ikke nødvendigvis fordi hun ville det selv, men fordi ho måtte! Stakkars høna mi... Heldigvis er hun er god til å hele seg, selv etter en tøff behandling. Dessuten kan ho være ganske så krevende. Litt sånn jeg bare: "slapp av nå hønemor", også styrker jeg forsiktig på henne, også blir ho bare enda mer hissig og vill sånn helt til ho har fått viljen sin. Makan! Endret 3. mai 2017 av Frøyahjerte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå