AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Del Skrevet 3. mai 2017 Jeg har trolig hatt eggløsning på mandag-tirsdag, og hadde sex torsdags kveld. Er det da ganske usannsynlig at jeg har blitt gravid? Anonymkode: 48915...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Del Skrevet 3. mai 2017 Sperm kan leve opptil 5 dager så en bitteliten mulighet kan det være. Men den er nok veldig liten. Anonymkode: df415...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Del Skrevet 3. mai 2017 Det er HELT usannsynlig at du er blitt gravid så lenge etter eggløsning. Egget dør ca ett døgn etter eggløsning, etter det kan du ikke bli gravid på ca 3 uker. Anonymkode: 2cbc9...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Del Skrevet 3. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er HELT usannsynlig at du er blitt gravid så lenge etter eggløsning. Egget dør ca ett døgn etter eggløsning, etter det kan du ikke bli gravid på ca 3 uker. Anonymkode: 2cbc9...c17 Jeg forstod det slik at brukeren hadde samleie 4-5 dager FØR eggløsning. Og da kan spermen overleve og "vente" på egget som kommer. Anonymkode: df415...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Del Skrevet 3. mai 2017 Usannsynlig, men ikke umulig: http://hvordanbligravid.com/bli-gravid-3-4-5-dager-for-egglosning/ Anonymkode: 33690...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. mai 2017 #6 Del Skrevet 3. mai 2017 Har selv blitt gravid omtrentlig 4 dager før el, så det er fint mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #7 Del Skrevet 3. mai 2017 Begge mine graviditeter skjedde på den måten... brukte ikke eggløsningstest riktignok, men en app. Haddecregelmesdig syklus og tenkte jeg hadde grei margin. To ganger. 😄 Anonymkode: 27d2e...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. mai 2017 #8 Del Skrevet 3. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge mine graviditeter skjedde på den måten... brukte ikke eggløsningstest riktignok, men en app. Haddecregelmesdig syklus og tenkte jeg hadde grei margin. To ganger. 😄 Anonymkode: 27d2e...3c5 Da vet du strengt tatt ikke når du hadde el. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #9 Del Skrevet 3. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstod det slik at brukeren hadde samleie 4-5 dager FØR eggløsning. Og da kan spermen overleve og "vente" på egget som kommer. Anonymkode: df415...060 Oi, ok, da misforstod jeg. Trodde overskriften var feil, pga rekkefølgen på ting i teksten, hvis det var torsdagen før, kan hun være gravid men sjansen er svært lav, siden spermen sjelden lever mer enn max 2-3 dager, selv om de teoretisk kan leve oppi en uke. Anonymkode: 2cbc9...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå