AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Leser korrektur, og det er mye å rette på. Jeg har gjort meg ferdig med de første 16 sidene, og det er 40+ sider. Ganske tidkrevende. Er noe å rette på i omtrent samtlige setninger. Er det vanlig å bli nevnt, eller nevner man bare veilederen og andre man evt. har gjennomført praktisk arbeid med? Ikke at det betyr så mye for meg, men usikker på hvordan dette fungerer. Sikkert flere skrivefeil i dette innlegget, men jeg er uansett dyktig nok til å finne mange feil i masteroppgaven. Anonymkode: 7ac90...9dd
stan Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Ja det er vanlig. Alle som direkte har bidratt skal nevnes, ellers tar man jo æren for andres innsats.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Jeg syns det kommer an på hvor mye de har bidratt. Hvis noen bare har gitt deg et hint om noe eller bidratt uten noen videre betydning for oppgaven, så syns jeg ikke de skal nevnes. Slik er i alle fall retningslinjene innenfor forskning - de du nevner skal virkelig ha bidratt med noe konkret. Anonymkode: 4aa09...553
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Nei, det er ikke vanlig å kreditere noen som kun har bedrevet språkvask. Anonymkode: 74df5...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå