Gjest Winza Skrevet 4. mai 2017 #81 Del Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, Bootyhunter skrev: Ja hvis det er det det kalles. her ser du fra siden. Sånn ser det ut fra min side også. Kaller det bigboss frisyren jeg. Måtte google hockeysveis og der var det mange artige frisyrer. Hva har egentlig frisyren med hockey å gjøre? Blir mer som en Åge Nygaard sveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 4. mai 2017 #82 Del Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Blir mer som en Åge Nygaard sveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 4. mai 2017 #83 Del Skrevet 4. mai 2017 3 timer siden, Bootyhunter skrev: Ja hvis det er det det kalles. her ser du fra siden. Sånn ser det ut fra min side også. Kaller det bigboss frisyren jeg. Måtte google hockeysveis og der var det mange artige frisyrer. Hva har egentlig frisyren med hockey å gjøre? Har du sånn kul øyelapp også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. mai 2017 #84 Del Skrevet 5. mai 2017 21 timer siden, Bootyhunter skrev: Kort mørkebrunt med litt lengde bak ørene. Er også 27, ellers rett Det jeg tenker om deg også at du har litt rocka stil Har litt rocka stil selv og er stor fan av metal musikk så ja du har rett der. Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2017 #85 Del Skrevet 5. mai 2017 15 timer siden, Bootyhunter skrev: Så for meg nå at Åge Nygaard ble annonsert som ny spiller i Smash bros 4 og hans final smash er å synge opera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 5. mai 2017 #86 Del Skrevet 5. mai 2017 5 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Så for meg nå at Åge Nygaard ble annonsert som ny spiller i Smash bros 4 og hans final smash er å synge opera Det ville jeg likt å spilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 5. mai 2017 #87 Del Skrevet 5. mai 2017 På 4. mai 2017 den 21.50, Bootyhunter skrev: Ja hvis det er det det kalles. her ser du fra siden. Sånn ser det ut fra min side også. Kaller det bigboss frisyren jeg. Måtte google hockeysveis og der var det mange artige frisyrer. Hva har egentlig frisyren med hockey å gjøre? Er ikke det Snake fra spillet Metal Gear? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 5. mai 2017 #88 Del Skrevet 5. mai 2017 10 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Er ikke det Snake fra spillet Metal Gear? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 13. mai 2017 #89 Del Skrevet 13. mai 2017 På 5.5.2017 den 1.02, Raven.WritingDesk skrev: Har du sånn kul øyelapp også? Klart eg har. Er jo verdens kuleste sjørøver (ifølge nevøene og niesene mine)🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 13. mai 2017 #90 Del Skrevet 13. mai 2017 Ser for meg at FEIGE anonyme som kun skriver negativt om andre. Har dårlig selvbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #91 Del Skrevet 13. mai 2017 @Vackra @Beach ser jeg for meg ser ut som profilbildene selv om jeg har googlet og sjekket at det er kjente personer. Anonymkode: cfe2f...ea1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 13. mai 2017 #92 Del Skrevet 13. mai 2017 Ser for meg at @Sphere og @Raven.WritingDesk er fyllesyke i dag. Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 13. mai 2017 #93 Del Skrevet 13. mai 2017 3 minutter siden, canacas skrev: Ser for meg at @Sphere og @Raven.WritingDesk er fyllesyke i dag. Håper det Litt redusert, men ved godt mot. Takk for omtanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 13. mai 2017 #94 Del Skrevet 13. mai 2017 5 minutter siden, Sphere skrev: Litt redusert, men ved godt mot. Takk for omtanken. Ingen omtanke. Kun skadefryd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 13. mai 2017 #95 Del Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Ingen omtanke. Kun skadefryd! Jeg tok den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #96 Del Skrevet 13. mai 2017 Ser for meg brukere som noe som forvinner når jeg logger ut av KG. Direkte grusomt å oppdage eller se at noen faktisk eksisterer utenfor KG. (De som poster bilder osv slik at man kjenner de igjen i køen på Rema) Foretrekker at alle her inne kun er virituell fantasi. Anonymkode: 30588...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. mai 2017 #97 Del Skrevet 13. mai 2017 2 timer siden, canacas skrev: Ser for meg at @Sphere og @Raven.WritingDesk er fyllesyke i dag. Håper det Sorry, men, nei. I seng før midnatt, oppe før 07.00. Full rulle. Ingen fyllesyke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #98 Del Skrevet 13. mai 2017 Tenkte dere skulle slippe å spekulere i hvordan jeg så ut, så jeg la ut et bilde i bildetråden. Fikk nesten ingen respons. Glad jeg skrev som AB. Anonymkode: d2e45...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #99 Del Skrevet 13. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte dere skulle slippe å spekulere i hvordan jeg så ut, så jeg la ut et bilde i bildetråden. Fikk nesten ingen respons. Glad jeg skrev som AB. Anonymkode: d2e45...d2a Forstår det var lite hyggelig, men du ut bildet for at folk skulle slippe å spekulere i hvordan AB så ut? Anonymkode: aaae3...f3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. mai 2017 #100 Del Skrevet 13. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte dere skulle slippe å spekulere i hvordan jeg så ut, så jeg la ut et bilde i bildetråden. Fikk nesten ingen respons. Glad jeg skrev som AB. Anonymkode: d2e45...d2a Hvilket bilde? Alle i bildetråden har fått respons da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå