Gå til innhold

Ser du for deg enkelte av brukerne på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på brukerne som ikke har postet bilde av seg selv. Lurer litt for jeg ser for meg enkelte av brukerne. Tenker f.eks at enkelte av brukerne er veldig pene selv om jeg aldri har sett bilde av dem. Og jeg tenker at enkelte er godt voksne, ikke fordi de har nevnt noe konkret om alderen, men fordi de f.eks virker mer modne. 

Anonymkode: 7cb9e...337

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:reise:

Anonymkode: baeaf...d29

Gjest Winza
Skrevet

Jeg har alltid sett for meg at @Salka er en vakker brunette og en ansvarsfull person :) Ser for meg at @Hermine Grang har blondt hår og at hun er veldig voksen for alderen, og ser for meg at @Hanako har svart hår og er moden for alderen :)

Nysgjerrig på om jeg har rett nå, da kan jeg kalle meg synsk isåfall :biggrin:

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Nei

Skrevet
5 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Jeg har alltid sett for meg at @Salka er en vakker brunette og en ansvarsfull person :) Ser for meg at @Hermine Grang har blondt hår og at hun er veldig voksen for alderen, og ser for meg at @Hanako har svart hår og er moden for alderen :)

Nysgjerrig på om jeg har rett nå, da kan jeg kalle meg synsk isåfall :biggrin:

Helt korrekt, så du er nok synsk!

Alakazam_(Pok%C3%A9mon).png

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

har svart hår 

Stemmer, bra gjetta :)

Skrevet

Kun hvis jeg trener kickboxing

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 100% overbevist om at @Cathrine88 har hår som minner om en løvemanke. Om det ikke stemmer så vær så snill å lyv å si at det er slik alikevel :P 

Anonymkode: 128c7...8e6

• Liker 4
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Ser for meg at den AB'en som alltid spør om noen liker eldre menn enten er en middelaldrende kis med mage og måne, eller ei ung snerten jente i 20-åra som sitter å hylflirer for segselv når hun skriver det.. 

Skrevet (endret)

Har brukerne bilder av vakre mennesker på profilbildene så tenker jeg at de er vakre i virkeligheten. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
6 timer siden, Hermine Grang skrev:

Helt korrekt, så du er nok synsk!

Alakazam_(Pok%C3%A9mon).png

Ser for meg @Hermine Grang som ei bestemt ung dame i tidlig 20-åra med store alvorlige blå øyne og bølger i håret..

7 minutter siden, Simbyxor skrev:

Kun hvis jeg trener kickboxing

Ser for meg badebuksa som en høy, tynn og hengslete guttunge med brune øyne og mellomblondt rufsete hår

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Har brukerne bilder av vakre mennesker på profilbildene så tenker jeg at de er vakre i virkeligheten. 

Ser for meg @AnonymSjiraff som en mann eller dame i 30-åra (usikker på kjønnet faktisk..) kanskje litt lubben, men veldig søt. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det hadde jeg ikke trodd om deg altså...

Anonymkode: d524a...131

Skrevet
3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ser for meg @Hermine Grang som ei bestemt ung dame i tidlig 20-åra med store alvorlige blå øyne og bølger i håret..

Ser for meg badebuksa som en høy, tynn og hengslete guttunge med brune øyne og mellomblondt rufsete hår

Hehe.. det var faktisk absolutt og fullstendig feil :dany:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, Simbyxor skrev:

Hehe.. det var faktisk absolutt og fullstendig feil :dany:

..så du er en lav, frodig, eldre dame med blå øyne og glatt hår..? 

Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ser for meg @AnonymSjiraff som en mann eller dame i 30-åra (usikker på kjønnet faktisk..) kanskje litt lubben, men veldig søt. 

Er usikker på mitt eget kjønn selv så her får du full pott pluss noen bonuspoeng!

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg ikke trodd om deg altså...

Du hadde ikke trodd at jeg trodde at brukerne med vakre mennesker på profilbildene ser vakre ut i virkeligheten? 

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Er usikker på mitt eget kjønn selv så her får du full pott pluss noen bonuspoeng!

Du hadde ikke trodd at jeg trodde at brukerne med vakre mennesker på profilbildene ser vakre ut i virkeligheten? 

Om du er usikker på ditt eget kjønn anbefaler jeg at du lager en tråd på KåGe om saken.. gjerne med bilder.  AnonymBruker vet garantert svaret!! 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

yupp! Trodde du var mer reflektert enn som så :phaedra:

Gjest Winza
Skrevet
11 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Synd jeg har dette profilbildet da :laugh:

Skrevet

Nei, har afantasi så jeg slipper heldigvis bilder av brukere i hodet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...