AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Hei. Jeg har kjøpt grove lefser som jeg skal bruke til wraps, sånne fra Old El Paso. Men jeg har bare planer om å spise en lefse for dag. Hvor lenge holder resten av lefsene seg når jeg oppbevarer dem i f.eks brødpose? Anonymkode: 77f8d...73f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Jeg pleier å ha de i en brødpose med klype i kjøleskapet Holder i ca. 1-1,5 uker Ellers kan du jo også fryse ned lefser Anonymkode: 9a951...b48
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å ha de i en brødpose med klype i kjøleskapet Holder i ca. 1-1,5 uker Ellers kan du jo også fryse ned lefser Anonymkode: 9a951...b48 Holder de så lenge altså? Så bra! Tusen takk for svar. Anonymkode: 77f8d...73f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holder de så lenge altså? Så bra! Tusen takk for svar. Anonymkode: 77f8d...73f Mine har i alle fall gjort det. Kom ikke mugg før etter rundt 2 uker da jeg var på ferie. Har heller ikke blitt syk, så jeg antar at det er ok å spise dem. Likevel dersom jeg kun spiser 1 lefse uten å ha planlagt noen flere måltider med tortilla, så fryser jeg pakken Anonymkode: 9a951...b48
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 Jeg legger lefsene i frysen, også tar jeg opp det jeg trenger. Tar ikke noe lengre tid å tine fryste lefser enn å varme de når det ikke er fryst Anonymkode: 083ac...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå