Gå til innhold

Hjelp meg å style ny bukse!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en bukse fra HM for en stund siden, og den har ligget i skapet siden den gang da jeg rett og slett er usikker på hvordan jeg kan style den. Håper dere flinke damer kan hjelpe meg! 

Jeg finner ikke bilder av buksa på internett, men legger ved et illustrasjonsbilde av en bukse som ligner. Buksa jeg har er lengre i bena enn denne, og blomstene er mindre og i en sterkere rosafarge. 

Hva slags antrekk bør jeg bygge rundt denne typen bukse? Hva slags sko kan jeg bruke?

På forhånd takk for hjelpen :blomst:

(Jeg trenger for øvrig ingen kommentarer på at bukser som dette er stygge - jeg har troen på at min kan bli fin bare jeg styler den riktig!)

bukse.jpg

Anonymkode: 61b54...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte at anklene synes litt, og buksen passet utrolig fint til høyhælte sko i den fargen der. Synes du kan gå for noe lignende. Skal du også ha en topp? Enkle smykker hvis du liker slikt, kanskje perler?, og en clutch-veske som du kan henge over skulderen. Vet ikke om dette var til noe hjelp? :sjenert: 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo mote fra flere år tilbake? Kast den.

Anonymkode: e64a1...976

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det jo ikke akkurat det Ts spurte om da, og forøvrig så pleier jo ting som var ut tidligere plutselig bli "in" igjen etter en del år. Det ser man jo på klærne som selges, og boligene rundt om i Norges land :)  Det er visst veldig populært med stygge, grå blokker, og jeg blir så deprimert av bare å se på dem. Men heldigvis så vil folk gå over til neste trend om ikke så lenge. (får jeg håpe...) 

Jeg synes buksen var fin, og jeg liker blomster og høye hæler, men jeg kan da umulig være den eneste som liker slikt? :dagens-rose:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, lilletre skrev:

Nå var det jo ikke akkurat det Ts spurte om da, og forøvrig så pleier jo ting som var ut tidligere plutselig bli "in" igjen etter en del år. Det ser man jo på klærne som selges, og boligene rundt om i Norges land :)  Det er visst veldig populært med stygge, grå blokker, og jeg blir så deprimert av bare å se på dem. Men heldigvis så vil folk gå over til neste trend om ikke så lenge. (får jeg håpe...) 

Jeg synes buksen var fin, og jeg liker blomster og høye hæler, men jeg kan da umulig være den eneste som liker slikt? :dagens-rose:

Bomsterbukser blir aldri «in» mer enn to sesonger. Det er det styggeste og mest uflatterende plagget en normalvektig kvinne kan iføre seg. Er man 1.85 og veier 50 kg - JA! For alle oss andre? - NEI

Skrevet

Bomsterbukser blir aldri «in» mer enn to sesonger. Det er det styggeste og mest uflatterende plagget en normalvektig kvinne kan iføre seg. Er man 1.85 og veier 50 kg - JA! For alle oss andre? - NEI

Nå er det heldigvis ikke du som bestemmer hva andre skal ta på seg, eller ikke, og hva de eventuelt kler. Jeg er sikker på at TS vil få plagget til å passe perfekt, og det vil helt sikkert være mange som vil bruke dette plagget i løpet av sommermånedene. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, lilletre skrev:

Nå er det heldigvis ikke du som bestemmer hva andre skal ta på seg, eller ikke, og hva de eventuelt kler. Jeg er sikker på at TS vil få plagget til å passe perfekt, og det vil helt sikkert være mange som vil bruke dette plagget i løpet av sommermånedene. :) 

Hun vil se ut som en gigantisk blomsterbusk.

• Liker 1
Skrevet

Hun vil se ut som en gigantisk blomsterbusk.

Det er heldigvis ikke alle som ser ut som giganter, slik du tydeligvis gjør. Og utifra innleggene dine så gjetter jeg på at du er ganske liten, og overvektig. Var det dette du ønsket å høre? :lillesky2:  

• Liker 1
Skrevet

Så fine! Jeg tror jeg ville stylet dem med enkle lave sko, sånne som ser ut som herresko som er gjort litt mer kvinnelige, og en litt løs ensfarget topp som er dyttet nedi buksa.

• Liker 1
Gjest Underdanie
Skrevet
På Tuesday, May 02, 2017 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en bukse fra HM for en stund siden, og den har ligget i skapet siden den gang da jeg rett og slett er usikker på hvordan jeg kan style den. Håper dere flinke damer kan hjelpe meg! 

Jeg finner ikke bilder av buksa på internett, men legger ved et illustrasjonsbilde av en bukse som ligner. Buksa jeg har er lengre i bena enn denne, og blomstene er mindre og i en sterkere rosafarge. 

Hva slags antrekk bør jeg bygge rundt denne typen bukse? Hva slags sko kan jeg bruke?

På forhånd takk for hjelpen :blomst:

(Jeg trenger for øvrig ingen kommentarer på at bukser som dette er stygge - jeg har troen på at min kan bli fin bare jeg styler den riktig!)

bukse.jpg

Hei! Ble litt usikker, hvordan styler enn en bukse egentlig, syr om eller? Trodde det egentlig bare var å ta buksen på seg og velge stil, merke og fasong etter egen smak?

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gud, så kjedelig det skulle vært om alle gikk rundt i de samme klærne til enhver tid.. For ikke å snakke om hvor lite miljøvennlig det er å kaste fullt brukbare klær bare fordi det ikke er mote akkurat nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 03/05/2017 den 22.49, Persephone skrev:

Så fine! Jeg tror jeg ville stylet dem med enkle lave sko, sånne som ser ut som herresko som er gjort litt mer kvinnelige, og en litt løs ensfarget topp som er dyttet nedi buksa.

TS her. Takk for at du sier dette, dette er akkurat slik jeg har lyst til å style dem. Jeg har nemlig noen fine brune oxfords jeg kunne brukt buksa med, men jeg var liksom ikke helt sikker på om det passet sammen. Nå som noen andre tenker det samme føler jeg at det blir fint! 

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at pumps var veldig fint til buksa, men for mer casual bruk så vil jeg absolutt tro at brune oxfords blir fint. Eller noen enkle, ensfargede ballerinas når det er varmt? Hvite sneakers? 

Generelt så kan blomstrete bukser fungere veldig godt sammen med mye, bare de andre plaggene er litt nedtonede. Jeg ville valgt f.eks. en enkel hvit t-skjorte som sitter godt, en lys bluse eller en crisp hvit herreskjorte. Ser for meg at jeansjakke er fint til, eller en oversized strikket genser når det er kjølig. Kanskje en herreinspirert blazer også hadde vært kult. 

Anonymkode: 7d02f...620

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Takk for at du sier dette, dette er akkurat slik jeg har lyst til å style dem. Jeg har nemlig noen fine brune oxfords jeg kunne brukt buksa med, men jeg var liksom ikke helt sikker på om det passet sammen. Nå som noen andre tenker det samme føler jeg at det blir fint! 

Oxfords passer perfekt!

Jeg kan jo se for meg at pumps hadde vært veldig fint til den, men nå er jeg veldig lat på daglig basis. Jeg orker ikke å trippe rundt i hæler hver dag! Så penere "herresko" er det jeg heller går for.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Persephone skrev:

Oxfords passer perfekt!

Jeg kan jo se for meg at pumps hadde vært veldig fint til den, men nå er jeg veldig lat på daglig basis. Jeg orker ikke å trippe rundt i hæler hver dag! Så penere "herresko" er det jeg heller går for.

Jeg satt akkurat å tenkte på det samme. 

Anonymkode: 9d418...fbe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...