Gå til innhold

Trenger desperat hjelp!Beste effektive vektnedgang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg gifter meg om 1,5 måned og trenger desperat hjelp ! Brudekjolen er kjøpt og er for trang... Jeg må ned noen kg !

Hvilken måte er best ? Jeg vet jeg har dårlig tid , så trenger ikke slike kommentarer...! 

Jeg er ca 172 og veier nå 72 kg... Alt er bedre enn ingenting , men vil ihvertfall ned 4-5 kg... Vet det anbefales 0,5 kg i uken ! 

Alt av tips til måltider og effektiv trening tas i mot !!

Anonymkode: e4dee...99c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bytte brudekjolen i en større størrelse og heller fokusere på en sunn vektnedgang etterpå? 

Anonymkode: 0a293...44d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Aktiv svømming!

Anonymkode: b2826...6d6

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bytte brudekjolen i en større størrelse og heller fokusere på en sunn vektnedgang etterpå? 

Anonymkode: 0a293...44d

Pga bestillingstid og at denne er kjøpt går det ikke.. den var veldig dyr også! :(

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aktiv svømming!

Anonymkode: b2826...6d6

👍

Skrevet

Grete Roede kombinert med god trening skal være effektivt 👌 

For å gå ned i vekt må du spise mindre enn du forbrenner i løpet av en dag😉 har du en aktiv jobb? Kjører du bil? Trener du? Hva spiser du i løpet av en dag:)? 

jeg kan sikkert ramse opp en masse tips, men hadde jeg vært deg ville jeg investert i noen PT timer så du får god oppfølging mtp på kosthold og riktig trening. 5 kg på 6-7 uker er mulig, men da må du også sitte med de riktige kunnskapene for å gjøre det på en så fornuftig måte som overhode mulig.

Lykke til 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Silje92 skrev:

Grete Roede kombinert med god trening skal være effektivt 👌 

For å gå ned i vekt må du spise mindre enn du forbrenner i løpet av en dag😉 har du en aktiv jobb? Kjører du bil? Trener du? Hva spiser du i løpet av en dag:)? 

jeg kan sikkert ramse opp en masse tips, men hadde jeg vært deg ville jeg investert i noen PT timer så du får god oppfølging mtp på kosthold og riktig trening. 5 kg på 6-7 uker er mulig, men da må du også sitte med de riktige kunnskapene for å gjøre det på en så fornuftig måte som overhode mulig.

Lykke til 😁

Jeg er i mammapermisjon så begrenset hva jeg får gjort av trening som krever å gå på et senter .. Jeg spiser sunt og går mye turer men ingenting hjelper :( 

AnonymBruker
Skrevet

Cardio cardio cardio

Svømming er nevnt, men også jogging. Tren hver dag (f.eks. løping 5 dager i uka, og lett styrke de andre dagene). Kostholdsmessig så burde du få vekk alle drikkbare kalorier, hold deg til vann, og ellers lite salt i maten siden salt binder fett. Ellers er det jo selvsagt at du må spise en del mindre enn du forbrenner, men likevel ikke for lite for da stopper progresjonen opp. 

Null smågodt og utskeielser i 1,5 måned for her teller alt. Vannmelon og frosne druer er godt som snacks, og annen frukt dersom du "må" kose deg. Det er folk som har rast ned i vekt midlertidig pga lavkarbo, men det kan jeg egentlig ikke uttale meg om. 

Ikke sikkert du går ned 4-5 kg, men litt vil vel uansett være bedre enn ingenting. 

Anonymkode: 69cc2...64e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Cardio cardio cardio

Svømming er nevnt, men også jogging. Tren hver dag (f.eks. løping 5 dager i uka, og lett styrke de andre dagene). Kostholdsmessig så burde du få vekk alle drikkbare kalorier, hold deg til vann, og ellers lite salt i maten siden salt binder fett. Ellers er det jo selvsagt at du må spise en del mindre enn du forbrenner, men likevel ikke for lite for da stopper progresjonen opp. 

Null smågodt og utskeielser i 1,5 måned for her teller alt. Vannmelon og frosne druer er godt som snacks, og annen frukt dersom du "må" kose deg. Det er folk som har rast ned i vekt midlertidig pga lavkarbo, men det kan jeg egentlig ikke uttale meg om. 

Ikke sikkert du går ned 4-5 kg, men litt vil vel uansett være bedre enn ingenting. 

Takk for et godt svar !! 

Er så stresset her 😳 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må ligge i kaloriunderskudd, er ikke verre enn det. Spis mindre rett og slett! Last ned en app dom hjelper deg med oversikten. Kom bryllupet så brått på?

Anonymkode: 918b5...8ca

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må ligge i kaloriunderskudd, er ikke verre enn det. Spis mindre rett og slett! Last ned en app dom hjelper deg med oversikten. Kom bryllupet så brått på?

Har du tips om app? Nei , jeg har rett og slett prøvd lenge og ikke fått til.. Fikk barn for 6 mnd siden så det er vanskelig å få av disse kg...!!:(

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i mammapermisjon så begrenset hva jeg får gjort av trening som krever å gå på et senter .. Jeg spiser sunt og går mye turer men ingenting hjelper :( 

Tilbyr ikke et senter i nærheten barnepass :)? Jeg vet at SatsElixia bl.a tilbyr god løsninger for dette. Ellers er det masse økter du kan gjøre hjemme på stuegulvet også, samt gå masse turer. Likevel er den viktigste delen hva du spiser i løpet av en dag 😁

Hva spiser du i løpet av en dag om jeg kan spørre? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kaloriunderskudd. Sjekk ut sykehusdietten. Må ta deg kraftig i nakken her. 

Anonymkode: ac652...e0d

Gjest Jessica
Skrevet (endret)

Ketodiet 😄 Ikke anbefalt hvis du ammer 

Endret av Jessica
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et godt svar !! 

Er så stresset her 😳 

Stress ned :) Stress er blant annet en av grunnene til at folk går opp i vekt. 

Har du mulighet til treningsstudio med yoga timer eller klippekort på yogastudio? Man blir ganske "slim" av energy yoga 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Jessica skrev:

Ketodiet 😄

Hva er dette ?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Silje92 skrev:

Tilbyr ikke et senter i nærheten barnepass :)? Jeg vet at SatsElixia bl.a tilbyr god løsninger for dette. Ellers er det masse økter du kan gjøre hjemme på stuegulvet også, samt gå masse turer. Likevel er den viktigste delen hva du spiser i løpet av en dag 😁

Hva spiser du i løpet av en dag om jeg kan spørre? 

Ikke for så små barn :( 

Frokost : knekkebrød m skinke , og vann til drikke 

mellom måltid : grønnsak og vann 

lunsj : salat og vann 

middag : kjøtt og grønnsaker /salat og vann 

kveld : knekkebrød og vann 

Gjest Jessica
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette ?

Du forbrenner fett med fett. Se YouTube. Søk ketodiet. Gått ned 4 kilo på2 uker nå. Mest vann men kommer inn i bunaden 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tips om app? Nei , jeg har rett og slett prøvd lenge og ikke fått til.. Fikk barn for 6 mnd siden så det er vanskelig å få av disse kg...!!:(

Spørs om du spiser for mye siden du ikke går ned. Jeg bruker Lifesum, synes den fungerer bra. Viktig å registrere ALT man spiser: smør, flytende væske, godis, kjeks, olje osv. Er så lett å glemme sånne ting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for så små barn :( 

Frokost : knekkebrød m skinke , og vann til drikke 

mellom måltid : grønnsak og vann 

lunsj : salat og vann 

middag : kjøtt og grønnsaker /salat og vann 

kveld : knekkebrød og vann 

Steker du noe av maten din i olje, bruker du krutonger, tørket frukt eller nøtter i salaten, har du dressing til eller oljer? Har du sjekket næringsinnholdet til pålegget ditt? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...