AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Tåneglene mine eeeer så stygge! 😣 De er tykke, steinharde, bulkete, misfargede, noen kløyver seg (!) og de vokser ikke fremover men ned i tærne om dere skjønner. De er ikke flate men buer opp for så å "kræsje" nedover igjen og bore seg ned i tåa. Og neida, jeg er ikke 90 år selv om det høres sånn ut, jeg er 30 🙈 I tillegg er huden på tærne og rundt neglene knallhard og supertykk! Noen som har litt erfaring eller greie på sånt som kan gi meg noen gode råd? 😇 Anonymkode: 896d2...638
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Høres ut som neglsopp. Anonymkode: 4bf1e...43d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Gå til fotterapeut. Dersom du har fotplager, som for eksempel inngrodde negler, torner eller smerter i føttene, bør du oppsøke en fotterapeut for hjelp og veiledning. Fotpleie er et behandlingstilbud som kun egner seg til friske føtter. http://www.fotterapeutforbundet.no/om-fotterapi/fotterapi-eller-fotpleie Anonymkode: f15d4...b69
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 1 minutt siden, boblevann skrev: Gå til en fotpleier Nei, ikke fotpleier. Fotterapeut! Fotpleie er for mennesker med friske føtter, ikke problemføtter. Anonymkode: f15d4...b69 6
boblevann Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke fotpleier. Fotterapeut! Fotpleie er for mennesker med friske føtter, ikke problemføtter. Anonymkode: f15d4...b69 Men vi vet jo ikke om TS har problemføtter, eller bare veldig ustelte føtter. En fotpleier vil kunne gi en anbefaling/indikasjon - dessuten er fotpleiere ofte billigere og vesentlig enklere å få tak i enn fotterapauter. Det er hvertfall min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 22 minutter siden, boblevann skrev: Men vi vet jo ikke om TS har problemføtter, eller bare veldig ustelte føtter. En fotpleier vil kunne gi en anbefaling/indikasjon - dessuten er fotpleiere ofte billigere og vesentlig enklere å få tak i enn fotterapauter. Det er hvertfall min erfaring. Det høres ut som om TS beskriver inngrodde tånegler blant annet, det må man til fotterapeut for å behandle. Og ja så klart et fotterapeuter vesentlig dyrere enn fotpleiere - de behandler tross alt fot- og neglesykdommer, bruker helt andre redskaper. Fotpleiere driver bare med velvære Anonymkode: 078fe...0b4 2
Forundret.. Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 27 minutter siden, boblevann skrev: Men vi vet jo ikke om TS har problemføtter, eller bare veldig ustelte føtter. En fotpleier vil kunne gi en anbefaling/indikasjon - dessuten er fotpleiere ofte billigere og vesentlig enklere å få tak i enn fotterapauter. Det er hvertfall min erfaring. Jo, det vet vi. TS har forklart hvordan føttene ser ut, og det er problemføtter. Høres ut som typiske '' flyvertinneføtter'', bruk av spisse, trange sko. Ts, få deg time hos fotterapeut for å få behandling samt tips om hvordan du bør gi deg selv egenbehandling, skobruk osv.
Forundret.. Skrevet 2. mai 2017 #9 Skrevet 2. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som om TS beskriver inngrodde tånegler blant annet, det må man til fotterapeut for å behandle. Og ja så klart et fotterapeuter vesentlig dyrere enn fotpleiere - de behandler tross alt fot- og neglesykdommer, bruker helt andre redskaper. Fotpleiere driver bare med velvære Anonymkode: 078fe...0b4 Er man skikkelig uheldig så går man fra fotpleieren med større problemer enn det man hadde når man kom. Nei til fotpleier, ja til fotterapeut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå