Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tåneglene mine eeeer så stygge! 😣 De er tykke, steinharde, bulkete, misfargede, noen kløyver seg (!) og de vokser ikke fremover men ned i tærne om dere skjønner. De er ikke flate men buer opp for så å "kræsje" nedover igjen og bore seg ned i tåa. Og neida, jeg er ikke 90 år selv om det høres sånn ut, jeg er 30 🙈 I tillegg er huden på tærne og rundt neglene knallhard og supertykk! Noen som har litt erfaring eller greie på sånt som kan gi meg noen gode råd? 😇

Anonymkode: 896d2...638

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som neglsopp.

Anonymkode: 4bf1e...43d

Skrevet

Gå til en fotpleier

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, boblevann skrev:

Gå til en fotpleier

Nei, ikke fotpleier. Fotterapeut! Fotpleie er for mennesker med friske føtter, ikke problemføtter. 

Anonymkode: f15d4...b69

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke fotpleier. Fotterapeut! Fotpleie er for mennesker med friske føtter, ikke problemføtter. 

Anonymkode: f15d4...b69

Men vi vet jo ikke om TS har problemføtter, eller bare veldig ustelte føtter. En fotpleier vil kunne gi en anbefaling/indikasjon - dessuten er fotpleiere ofte billigere og vesentlig enklere å få tak i enn fotterapauter. Det er hvertfall min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, boblevann skrev:

Men vi vet jo ikke om TS har problemføtter, eller bare veldig ustelte føtter. En fotpleier vil kunne gi en anbefaling/indikasjon - dessuten er fotpleiere ofte billigere og vesentlig enklere å få tak i enn fotterapauter. Det er hvertfall min erfaring.

Det høres ut som om TS beskriver inngrodde tånegler blant annet, det må man til fotterapeut for å behandle.

Og ja så klart et fotterapeuter vesentlig dyrere enn fotpleiere - de behandler tross alt fot- og neglesykdommer, bruker helt andre redskaper. Fotpleiere driver bare med velvære 

Anonymkode: 078fe...0b4

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, boblevann skrev:

Jo, det vet vi. TS har forklart hvordan føttene ser ut, og det er problemføtter. Høres ut som typiske '' flyvertinneføtter'', bruk av spisse, trange sko.

Ts, få deg time hos fotterapeut for å få behandling samt tips om hvordan du bør gi deg selv egenbehandling, skobruk osv.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om TS beskriver inngrodde tånegler blant annet, det må man til fotterapeut for å behandle.

Og ja så klart et fotterapeuter vesentlig dyrere enn fotpleiere - de behandler tross alt fot- og neglesykdommer, bruker helt andre redskaper. Fotpleiere driver bare med velvære 

Anonymkode: 078fe...0b4

Er man skikkelig uheldig så går man fra fotpleieren med større problemer enn det man hadde når man kom.

Nei til fotpleier, ja til fotterapeut! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...