Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har overspist i 5 dager nå og regnet ut at jeg har spist 11.000 kcal ca mer enn jeg forbruker. Er klar over at jeg da har lagt på meg nesten 2 kg fett, men kan jeg ha lagt på meg mer også selvom det er 11.000 kcal jeg har fått i meg for mye? Eller er det sånn at 7000 kcal i overskudd ikke kan gjøre så man legger på seg mer en 1 kg fett, at det liksom er maksimum? Føler meg så nedfor nå. Jobbet lenge for flat fin mage til sommeren, så spiser jeg så mye sjokolade og annet at det blir nesten 14.000 kcal i overskudd, 2 kg i reint fett på kroppen 

Anonymkode: 85967...4c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så enkelt. Over tid vil det være ca. sånn, men kroppen er god til å holde vekta stabil over en kort periode. Dårligere hvis du har gått mye opp og ned i det siste. Sannsynligvis har du gått opp mye vannvekt som vil forsvinne igjen fort. 

Anonymkode: 3d5cc...0ab

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med fastlegen. Du har tydelig et problem knyttet til spising. 

Anonymkode: ab6e6...33f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at kalorioverskuddet ødelegger for den flate magen din.

Anonymkode: 6ca7f...0b3

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så enkelt. Over tid vil det være ca. sånn, men kroppen er god til å holde vekta stabil over en kort periode. Dårligere hvis du har gått mye opp og ned i det siste. Sannsynligvis har du gått opp mye vannvekt som vil forsvinne igjen fort. 

Anonymkode: 3d5cc...0ab

Men ett overskudd på så mange kalorier må jo lagres som fett? De forsvinner vell ikke? Føler meg tykk og dvask allerede. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har alltid slitt med mat. Har spist relativt sunt men nok alt for lite gor lenge nå, så klarte jeg bare ikke dy meg.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter dette faktisk. Av den enkle grunn at du faktisk har klart å henge deg opp i kcal på overspising.  Det viser klart og tydelig at du har et stort problem med mat :/ problemet ligger ikke i dine to kilo, det kan være en kilo fett og en kilo vann for alt jeg veit.. ta det opp med legen din, så får du hjelp av noen som kan få kontroll på fine følelser og holdninger rundt mat☺

Anonymkode: 7b769...ad1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...