Gå til innhold

Hvor mange feminister har vi her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er interessert i å vite hvor mange det er av oss her inne. :) Det hadde vært fint å se hvor mange brukere som kaller seg feminist siden det er så utrolig mange antifeministiske innlegg her inne, og innlegg som er rett og slett kvinnefiendtlig.

Hvis du er feminist si JA og gi oss gjerne en grunn til hvorfor (gjerne uten å være anonym). ;) Hvis du hater feminister, så kan du lage din egen antifeministiske tråd et annet sted da jeg hadde satt stor pris på om dere ikke hijacket denne. 

Endret av Chiyo
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er feminist. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Alt for mange

Anonymkode: 18682...6e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er opptatt av likestilling, menn og kvinners rettigheter generelt, og kvinners rettigheter i den 3.verden mer spesifikt, og er nok pr definisjon feminist.

Men jeg ser ikke nødvendigheten av/liker ikke merkelapper, og kaller meg av den grunn ikke feminist.

Anonymkode: 37f07...102

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil vite hvor mange så tror jeg det er enklere med en avstemning.

Jeg er ikke. Og ikke kan jeg se at det er mange innlegg her som er direkte kvinnefiendtlig, men det er bare positivt at det er antifeministiske innlegg her inne. Likestilling fremfor særstilling.

Anonymkode: 55080...4fc

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt for mange

Alt for få

Anonymkode: 8b7b0...68a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt for mange

Amen

Anonymkode: ad794...130

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er for, for eksempel likestilling så er man feminist, feminisme er ikke like ille som alle skal ha det til.. Finnes forskjellige grader. De fleste er faktisk feminister, menn som kvinner. 

Anonymkode: 78c17...fc0

• Liker 7
Skrevet

Feminist fordi jeg er opptatt av likestilling og respekt for andre mennesker. :)

• Liker 13
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er opptatt av likestilling, menn og kvinners rettigheter generelt, og kvinners rettigheter i den 3.verden mer spesifikt, og er nok pr definisjon feminist.

Men jeg ser ikke nødvendigheten av/liker ikke merkelapper, og kaller meg av den grunn ikke feminist.

Anonymkode: 37f07...102

Det er greit å ikke bruke merkelapp. Det er innstillingen som teller. :)

• Liker 2
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
På 5/3/2017 den 2.38, AnonymBruker skrev:

Alt for mange

Preach. Håpet på at antallet skulle være 0 i denne tråden, men tok visst feil.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Preach. Håpet på at antallet skulle være 0 i denne tråden, men tok visst feil.

Hvorfor?

Anonymkode: cd56f...8a8

• Liker 5
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Han som har lagt ut den videoen kaller seg "A muslim". Så du det?

Gjest flaggermuskongen
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han som har lagt ut den videoen kaller seg "A muslim". Så du det?

Og? Videoen var morsom. 

Poenget er at feminisme, slik den har utviklet seg nå til dags, er kreft. Den villeder flere kvinner enn den gjør godt, og har blitt en ekstrem ideologi. 

Endret av flaggermuskongen
AnonymBruker
Skrevet

Mer kvinnelig anti-feminist, enn feminist. 

Anonymkode: 05da6...826

Skrevet

feminismen begynte greit og var det i flere år. den moderne feminismen derimot er søppel og har ingenting med like rettigheter å gjøre, men hvilke fordeler kvinenr kan få ovenfor menn. heldigvis så har politikerne fått øynene opp for dette. kvotering av kvinner blir det snart slutt på og mye av det gode feminismen har gjort vil gi tilbakeslag nå , bare fordi vi har noen ekstreme feminister som har gått for langt

• Liker 1
Skrevet
På 3.5.2017 den 11.57, Hermine Grang skrev:

Feminist fordi jeg er opptatt av likestilling og respekt for andre mennesker. :)

Men feminister er ikke opptatt av likestilling. En femininist er opptatt av at kvinner er bedre enn menn og har en høyere verdi.

Hadde du vært opptatt av likestilling så hadde du ønsket at kvinner på lik linje som menn skal arbeide i gruver, som rørlegger, murer og andre fysiske håndtverk yrker. DET er likestilling. 

Hilsen feminist.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...